Champions League 2020/2021

Två fantastiska matcher…:+1::+1:

2 gillningar

Ni är tydligen oddsfavoriter.

mmm

Jag tror Liverpool och Dortmund går vidare, håller på Arsenal och Dortmund så lite partisk är jag i mitt tips.

1 gillning

Tveksam till Dortmunds form efter oavgjort mot FC Köln och förlust mot Eintracht Frankfurt i Bundesliga. Tror Gundogan gör första målet för City och att de gör det väldigt svårt för Dortmund att vända på hemmaplan.

Ligaspel och Champions League har väl historiskt inte varit ett likhetstecken :thinking: Ja, oavsett så är det kul matcher som förhoppningsvis bjuder på hög intensitet trots pandemi restriktionerna.

Vilken match ser ni? Vi i vår soffa kommer se Liverpool så att @Stefan_Sandstrom ska känna att han inte går ensam. :innocent: :smile:

1 gillning

:heart: YNWA :heart:

(utfyllnad)

1 gillning

Den blir huvudmatchen och så håller jag ett öga på den andra på iPad. Byter eventuellt match beroende på hur de utvecklar sig.

1 gillning

Blir Dortmund matchen för min del, den andra är klar :slight_smile:

1 gillning

Det här att det är avspark 21:00, vad är det för påhitt? 20:45 är ju klassisk fotbollstid.

Eller hur! Det är som vanligt de som äger sändningsrättigheterna som bestämmer… Trodde vi som betalar för kalaset som bestämde :rofl: :joy:

Dormund matchen “sänds” dessutom i 4K :facepunch:

Väldigt glad Ninja Ramos inte spelar.

Bytte till den direkt. Man får 4K och slipper ”Skrik-Niklas”.

Det går bra nu. :partying_face:

Vilken kanondomare som dömer Dortmund-City :see_no_evil:, tydligt exempel på när VAR faktiskt kan vara bra.

Liverpool har stora problem…

Tittar inte på den men ser resultatet, speglar det spelet också?

Yes, fullt rättvist. Byter kanal nu.