Champions League 2020/2021

:pray:

Ser inte bra ut nu. :neutral_face:

Det gick såklart tvärfel. En hel del otur och en manager som inte ser det alla som kan något om såg, Fred skulle få rött.

Man Utd ute ur CL. Torsdagsmatcher framöver…:disappointed_relieved:

United måste vara det mest svåranalyserat lag vi sett i modern tid. Ena halvleken kan vara allsvensk nivå, nästa halvlek världsklass. Och ständigt en eller två toppspelare som är oinspirerade(och då räknar jag inte Pogba). Eller som idag, världens smalaste fembackslinje. En trebackslinje brukar ha större bredd.

Nu måste väl ändå norrmannen få sparken snart?

Jag är kluven. Tycker han är bättre än sitt rykte. Räcker det? Tveksam. Man Utd riskerar att bli som en kommunal nämnd. Politikerna vare sig vill eller kan få ordning på verksamheten, då sparkar man förvaltningschefen.

Å andra sidan var han väl inte tänkt som en långsiktig lösning när de anställde honom?

Exakt. Han var ju tf. förvaltningschef. Men efter flera bra möten i nämnden började media skalla - Haha, dumma politiker vad gör ni nu? Chefen in skrevs och sades i olika kanaler. Nämnden som såklart inte kunde skilja på stort och smått och visste inte vad som var viktigt och riktigt anställde den tillfällige chefen.

Problemet är att man inte kan rösta bort denna nämnd.

1 gillning

ahopp…ikväll händer det.

Hoppas Alisson fått sig en god natt sömn.

Ingen Forsberg för Leipzig (knäskada).

Så tråkigt att United inte är med. Vi ska ju upp till bevis i B-divisionen på torsdag…:man_shrugging:

1 gillning

om vi fortsätter spela såhär är vi inte med nästaår …

I kväll känns det som att Liverpool och Barcelona kommer att vinna. Jag har sällan rätt.

haha funny

1 gillning

”Skrik-Niklas” kommenterar ingen av matcherna i kväll. Vad tycker ni om kommentatorerna på Viasat? Jag gillar Bjuhr och Strömblad och föredrar Martin Åslund som expert.

Annars är Jarelind min favoritkommentator men eftersom han jobbar på Discovery så blir det inte ofta jag får höra honom.

Nästa säsong blir det Champions League på C More och där finns det många trevliga kommentatorsröster också.

Leipzigs målvakt nätade först av alla.

Där satt den @Stefan_Sandstrom. :soccer:

1 gillning

nu sitter jag bara och mumlar: please dont fuck this up.

För en gångs skull har ditt lag mina sympatier. Svårt att gilla Läskeblask Leipzig.

Boom! 2-0.

1 gillning