CES på 99 men inte TV?

Har saknat info från CES på TV. Var dock inne på 99 nyss (är inte där alls lika ofta nu när jag är en bubblare). Där fanns det en massa artiklar från CES. Har jag missat något eller är det ett medvetet val?

2 gillningar

Håller med, de e dött på TV :man_shrugging:t2:

Ladda ner denna app så har du bra koll :relaxed:

1 gillning

Esse är mest på Instagram verkar det som. Det är kanske de som betalt biljetten. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Den e bra!

Influencern esse :man_dancing:

1 gillning

Eller hysteriska video Esse. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Bäst !!! Ända man behöver !!

1 gillning

Men finns tv där?

Jo, jag hittar ju nyheter från CES på andra sajter, men jag vill ju ha det på TV. Det är ju min primära tekniksajt! :smiley:

2 gillningar

Fick de bekräftat nu, dom lever! Peter e på CES och en annan e sjuk och den tredje har tappat tiden :rofl::man_shrugging:t2:

Jo, men om dem lägger upp den på 99 så måste det ju gå att kopiera in på TV.

Jag är lite ledsen :cry:

4 gillningar

De gör de allt …:man_shrugging:t2:!

1 gillning

Har funderat själv på att det kommer på 99
Apple presenterar inte ett skvatt på CES och all info kommer på 99. Är det sponsorer man behöver blidka månne

Sponsorer? Hur tänker du nu?:thinking:

Troligtvis inte alls vilket händer ibland :slightly_smiling_face:
Såg senare att de enda nyheter från CES på 99 var Apple relaterade om någon ny pryl hade stöd för Homekit eller typ Airplay.
Några generella nyheter från CES är det sparsamt med både på TV och 99

1 gillning

Tja! Nej inget med annonsörer att göra. Jag har legat utslagen hela veckan med hög feber, Peter är i CES och Thor har haft fullt upp med sitt liv. Därav har det varit så dött denna vecka. På 99mac har vi haft turen att @DennisKlarin har kunnat mata ut lite nyheter som är relevanta för Apple-torskarna.

7 gillningar

Ja, stackars Marcus har varit tvärsjuk och Esse iväg på CES och lyxat och varit typ onåbar. Så klart man saknar grabbarna! :heart: Men är kul att försöka hålla ställningarna på 99mac iaf. Så hoppas ni läser! :slight_smile:

4 gillningar

jag har nog aldrig besökt 99mac… Ser inte varför jag skulle besudla mig med halvätna äpplen.

Ligger inte de i drivor hemma hos dig :thinking: