C More uppdaterar sin Apple TV-app

Från sajten:
C More uppdaterar sin Apple TV-app | Teknikveckan


image

C More har idag uppdaterat sin app till Apple TV och det bjuds på ett renare och snyggare gränssnitt och även en efterlängtad funktion.

Att kunna se vanlig linjär-TV via sin Apple TV uppskattas av många men i C Mores egna app har det inte varit helt lätt att se vad som kommer härnäst. I den uppdaterade versionen av appen har de nu lagt till en TV-guide där man enkelt får en överblick över alla kommande program och en liten klocka uppe i högra hörnet så man har koll på tiden.

Appen känns verkligen mer genomarbetad och finslipad och vi ser även bilder under tabben kategorier som gör det hela lite trevligare. Det kan vara placebo men vi tycker även att appen känns lite snabbare än tidigare.

4 gillningar

Riktigt jävla nice!

En helt annan fråga @Marcus_Attefors Är det en Hue light strip du har bakom tv-möbeln?

1 gillning

En koogeek lightstrip! Kostade typ hälften och har stöd för HomeKit! Har Philips Hue lightstrip i köket och skulle jag välja idag skulle jag nog betala mer och köpa Hue. Men med tanke på priset är det dumt att klaga!

3 gillningar

Angående koogeek lightstrip, har du lagt lightstrip på själva tv möbeln eller är det ett mellanrum mellan väggen och tvmöbeln för så att ljuset kommer ut så nice:igt :slight_smile:

Har inte fått någon uppdatering av min C More-app på ATV4K. Skall själva ATV vara betauppdaterad?

Alla uppdateringar pushas ut, jag har bara fått på min i vardagsrummet, sovrummet ser ut som vanligt.

1 gillning

Jag fick gå in i App Store på Apple TV, gå till “Köpt” klicka mig in på C More appen och sen uppdatera manuellt!

1 gillning

Den sitter på baksidan av TV-möbeln riktad mot väggen :slight_smile:

Skiter i hur appen ser ut. Tittar via TV-appen ändå. Ge oss bättre bild och ljud i stället.

Jag var där tidigare och det stod att C More uppdaterats den 19 maj. Kollar igen. Såg snyggt ut, efter uppdatering

1 gillning

This is how you ride right? :smiley:

Rött under, inte grönt.

1 gillning

Trodde du körde blått. :wink:

1 gillning

Haha givetvis men frugan får sådan hemlängtan till glennlandet då!

1 gillning

Komplettera med gult och rött. :yellow_heart::heart::blue_heart:

2 gillningar

Snyggaste färgerna!

1 gillning

Har C More brandat om sig till lila?

Ja , Telias appar e oxå lila

Det står ”A part of Telia” på splashscreen när man öppnar C More-appen.