Netonnet erbjuder cmore till halva priset.
Gäller som vanligt bara nya kunder.
Eller gamla kunder om man använder en mailadress som inte Cmore haft förut. Har själv praktiserat det en två (hmm… sju) gånger genom åren.
Då mitt fiber lagt av har jag ändrat mitt abonnemang hos Telia till obegränsad surf, då fick jag 3 månaders C-more gratis…. Hej Fotbolls VM…
3 månader räcker inte till fotbolls-VM i november nästa år.
Hehe, djävla skitsamhälle…
Bökar med Teliachatten då mitt Cmore inte vill starta.
Tacka vet jag Cmore utan plus, då slipper man sporten helt. Så man inte råkar få på en match av misstag.
Teliasupporten berättade att erbjudandet är så nytt att det liksom inte fungerar ännu… Kanske på måndag. Och om det inte fungerar på måndag kanske det fungerar senare i veckan… men då det trots allt inte fungerar nu så upprättas en felanmälan som en liten bonus till mig… Jag frågade om nyttan med det? Jo om det är många det strular för ligger jag långt fram i kön…
. Tack Telia…
Vilket nummer står det på? Bara att skicka PM så kollar jag om det är aktiverat för dig!
Brukar inte hålla på med sånt, men kan titta iaf!
Ooh, du ska alltid vara värst!
Jag skulle klicka på länken, men det var en skärmdump så då googlade jag och Ica dök upp.
Skapade ett konto men lösenord och inloggningar tog så lång tid att jag fick se precis när de blåste av Sverige matchen.
@xms67 Undrar varför du bara fick 3 månader… när vi har en kampanj där netflix och cmore ingår i 12 månader för 499 sen ord pris resterande 12 månader…
Även Coop kör en kampanj på Cmore, kan få tjänsten mot Coop poäng. Står att det bara är för nya kunder fast det fungerar på befintliga Cmore konton.
https://www.coop.se/medlem/poangshop/cmore/