Var just inne och skulle säga upp mitt Cmore eftersom jag tyckte att 149 kr/månad var för dyrt för vad man fick ut av det. Hittade valet att säga upp abonnemanget, klickade på det och därefter fick jag några frågor där jag svarade att anledningen till att säga upp var priset och att jag inte tyckte det var värt pengarna, då dök ett erbjudande upp att jag kunde få det för 99 kr /månad.
Så om någon annan har Cmore så säg upp det så sparar ni 50 spänn per månad.
Cmore brukar alltid ha någon rabatt, särskilt om man är villig att binda sig. Kan man tänka sig att betala i förväg så har Tidningskungen bra rabatter.
Jag har även sett rabatter hos andra, senast hos Elgigantens kundklubb 20% och Benify (33% om man binder sig 3/6/12 månader).
Själv håller jag på med att försöka få till ett byte från C More till Telia (som äger C More). Ställde deras kundtjänster mot varandra och nu är det tydligen uppe på chefsnivå.
Jag har haft ett knippe 3 mån gratis tidigare om det kan ha med bindningstiden att göra. Fanns inget anat alternativ för mig men ska ändå ha det så det spelar ingen större roll.
Jag är uppbunden på paketet med sport för 199 kr/månad. Gjorde kundtjänst förvirrad när jag sa att jag vill betala ännu mer pengar till dem men då ha ett paket via Telia. Dumt att de bundit upp mig om jag vill uppgradera paketet.
Haha, finns säkert någon flagga på mig. Jag blev inbjuden till Viaplay på Ringvägen ett par gånger för att jag hade extremt många kundtjänstärenden och fick tjänsten att se dålig ut på deras forum.