C More för 99 kr/mån vid uppsägning (med bindningstid)

Var just inne och skulle säga upp mitt Cmore eftersom jag tyckte att 149 kr/månad var för dyrt för vad man fick ut av det. Hittade valet att säga upp abonnemanget, klickade på det och därefter fick jag några frågor där jag svarade att anledningen till att säga upp var priset och att jag inte tyckte det var värt pengarna, då dök ett erbjudande upp att jag kunde få det för 99 kr /månad.

Så om någon annan har Cmore så säg upp det så sparar ni 50 spänn per månad. :slight_smile:

2 gillningar

Jag gjorde detsamma.

Kruxet är att man måste binda sig 12 månader och sedan blir det 149:- i månaden igen. Sen om man kan göra om samma sak då har jag inte en aning om.

Tack för tipset :+1: Fungerade här med och 12 månaders bindningstid men känns som vi ändå hade haft det 12 månader till för ordinarie kostnad.

600:- att tanka båten för är ju inte att förakta. :joy::joy:

Cmore brukar alltid ha någon rabatt, särskilt om man är villig att binda sig. Kan man tänka sig att betala i förväg så har Tidningskungen bra rabatter.

Jag har även sett rabatter hos andra, senast hos Elgigantens kundklubb 20% och Benify (33% om man binder sig 3/6/12 månader).

Ingen bindningstid för mig :thinking:

Verkar dock bara funka en gång, blev inte 49 kr om jag gjorde samma procedur igen :joy:

1 gillning

Själv håller jag på med att försöka få till ett byte från C More till Telia (som äger C More). Ställde deras kundtjänster mot varandra och nu är det tydligen uppe på chefsnivå.

Typiskt mig. 🥸

7 gillningar

Nej, jag fick heller ingen bindningstid. :slight_smile:

1 gillning

Jag har haft ett knippe 3 mån gratis tidigare om det kan ha med bindningstiden att göra. Fanns inget anat alternativ för mig men ska ändå ha det så det spelar ingen större roll.

Jag gick in igen och kollade, vill jag ha utan bindning så vill de ha 109:- i mån.

Jag är uppbunden på paketet med sport för 199 kr/månad. Gjorde kundtjänst förvirrad när jag sa att jag vill betala ännu mer pengar till dem men då ha ett paket via Telia. Dumt att de bundit upp mig om jag vill uppgradera paketet.

Därav mejlet ovan.

Fick 99kr i månaden i tolv månader utan bindningstid. Men det kanske bara är för de kunder som har ett aktivt abonnemang?

Nix, jag har ett aktivt abonnemang och fick binda mig för att få 99:-.

När de slår in ditt personnummer i systemet så står det krångel & osmidig över hela skärmen. Då blir det taggarna ut direkt. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Haha, finns säkert någon flagga på mig. Jag blev inbjuden till Viaplay på Ringvägen ett par gånger för att jag hade extremt många kundtjänstärenden och fick tjänsten att se dålig ut på deras forum.

4 gillningar

En kontrollfråga. Har du tecknat dig för 12 månader men får avsluta abonnemanget innan 12 månader?

Jag kan iofs läsa själv men blev så förvirrad av formuleringarna hos CMore

Får det priset i 12 månader men har ingen bindningstid

1 gillning

Såg att jag tydligen kan dela med mig av cmore i 2 månader till tre personer som inte haft det tidigare. Så om någon vill testa är koden här under.

www.cmore.se/kampanjkod
RAF-STANDARD

Så ser mitt ut också, antar att det ändras när det nya priset börjar gälla.

1 gillning

Fick du gå ner i CL studion? Jobbade på Mtg i 5 år och var ofta på Ringvägen.
Hela radio våningen var rätt kul också. :ok_hand: