Bubblanträff för oss i Stockholm

Underbart, bord är fixat redan :smiley:

1 gillning

Eller i snöyran utanför thaivagnen i Ullatti.

1 gillning

Dit tar vi oss för tredje träffen. :cold_face:

Om ett dygn sitter vi där med en kall öl. :beer:

1 gillning

Hoppas andra redan är inne vid den här tiden :joy::beers:

Sjukt kul. Jag tänker mig att vid det här bordet kommer det att vara tyst. Man pratar bara enstavigt och på inandning...:grin:. Sedan händer något, det blir energi runt bordet, det börjar fnissas och skrattas. Man visar saker för varandra börjar prata och skåla.
En nyfiken servitris kollar närmare och blir förvånad då alla sitter med sin mobil. Alla har slagit upp Bubblan och är då i sin vanliga miljö och slappnar av, kommunicerar, skattar när bajsemojier ges och retar varandra via krattande gula ansikten.
:sunglasses::sweat_smile::beers:

Är det någon mer som anmält sig? Jag lär nog inte dyka upp innan 17:30, har jobb fram till 17 imorgon :thinking:

Jag jobbar hemifrån i morgon. Kan gå vid 15 på fredagar men behöver jobba lite längre. Siktar på att vara där vid 17:00.

@MySaabIsFantastic Ska du äta? I så fall tar jag öl och väntar med att beställa mat tills du dyker upp.

1 gillning

Ja, det hade jag tänkt :blush:

Vänta lite nu, Saab? Är det XMS du menade?

@Erik skulle väl dyka upp också?

1 gillning

Är det mig du menar? Jag kommer tyvärr inte. Om inget extremt oväntat händer. Vilket jag iofs hoppas på. @Sevis bytte plats va?

vi kör på Svea Kök & Bar istället på sveavägen 39.

1 gillning

Vi inväntar alla innan vi eventuellt äter tycker jag :smiley:

2 gillningar

Borde egentligen bli torken för mig efter nästan en vecka i Barca, o en 30 års fest på lördag, men en bubblanträff kan man ju inte missa, det är sen gammalt!

2 gillningar

Vi sätter @Sevis i en taxi hem till dig när han inte kan stå på benen längre.

1 gillning

Jepp!
Så är det tänkt, försöker vara där till 17. Nått att äta lär man väl behöva.

2 gillningar

Bäst att du är där innan @Sevis för sen är buffén rensad. :joy::joy:

Han har lovat att vänta in alla så att det finns något kvar att välja på menyn.

1 gillning

Lite medlidande har man ju ändå för sina medmänniskor :joy:

Du är ung! Du klarar det!