Bubblans driftinfotråd

Om jag fattat rätt är det alltid @Jite's fel. :rofl::rofl::rofl:

Ett annat sätt att peka ut ansvarig är att gå på vem som har lägst lön..:sunglasses:. Möjligen kan man peka ut en kvinna..:eyes:. Fast det senare känns lite 00-tal..:sweat_smile:. Sedan har vi ju alltid bögarna..:laughing:.

(Om någon långsamtänkare läser tråden eller dyker upp spontant i Bubblan så är detta satir. Dvs man tar ett vanligt samhällsfenomen och applicerar det på annat område).

När jag skrev parentesen kom jag på att 2023 är det ju Drag Queens man ska skylla på..:sunglasses::sweat_smile:

Ps. Parentesen kom efter att jag läst extra mycket på Twitter ett par dagar..:joy::joy::joy:

1 gillning

@Micke_Rehn har överlägset högst ersättning (Vilket i sin tur beror på att han jobbar hårdare än alla oss andra, men den detaljen kan vi bortse från va?).

1 gillning

Då bör han ju vara oskyldig. :joy::joy:

1 gillning

Jag läste den där skärmen där det "bråkas" om hur bra den där billiga skärmen är, då slog det mig hur "ful" bakgrunden är här på bubblan, tanken är väl att den ska vara fade:ad men det blir som randigt?

Du behöver en ny skärm då, mjukt och fint här. :wink:

Jag har varken 4k eller 5k, men det här syns bara längst upp på sidan.
Försökte se på min iPhone 13 Pro Max men får inga sidofällt där då sidan är responsiv(?).
Kör 3440x1440 så klart att det inte är någon superupplösning, men kanske inte är det som spökar? Har en Dell U3421DW

Ser inte nått randigt alls?

Om ni ser effekten på min bild kan det ju inte bero på skärmen? :stuck_out_tongue:

Edit: Jag ser "effekten" på min iPhone :crazy_face:

Ett randigt screenshot. :rofl::rofl::rofl:

Jag ser inte detta på mina skärmar.

Kanske är relaterat till webbläsaren? Syns inget i Edge eller Chrome inser jag!
Kör vanligtvis firefox på windows.

Kör Safari och ser det inte =)

1 gillning

Då är det Firefox som orsakar det. :slight_smile:

Jag kör Firefox utan ränder.

Åldern kan ju spela in här också :wink:

”Firefox gradient banding” ger många träffar på Google, så verkar vara/varit ett problem :slight_smile:

Jag kör senaste version.

Samma här:

Firefox i kombination med grafikkort/drivrutiner.

1 gillning

Får ränderna i Firefox på min jobbdator (Dell) men inte på min privata MacBook Pro.

1 gillning

Varför ser jag reklam. Betalar jag för lite?:wink: