Bubblans driftinfotråd

Blir så där när man är uppjagad. :joy::joy::joy:

Har Bubblan uppdaterats lite?

Det mörka läget har blivit gråare. :+1:t3:

1 gillning

Det är luggen du ser, glöm aldrig att du fyllt 50. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Inte i nuläget nej, så nog bara placebo för att jag satt att vi skulle uppdatera! :wink:

Det var nog bara jag som festat för hårt i helgen som var.:wink::joy::joy:

1 gillning

@Marcus_Attefors kanske fel tråd, upptäckte att jag glömt uppdatera mitt bankkort på Patreon. Nu valde jag Paypal för det vad det jag hade att tillgå just nu. Funkar det lika bra? Behöver jag göra något för att få podden, tänkte om något plockats bort pga missad betalning.

Det ska inte spela roll! Skulle du inte få podden som vanligt så skrik till så kikar vi!

1 gillning

Är det dags snart? :slight_smile:

Nintendo trailertråden laddar om ett par gånger och avslutar i att den inte gick att ladda in. Det kommer upp något snabbt om data.xml i adressraden och något annat jag inte hinner se om att sidan kraschat.

iPhone med iOS 16.3

bild

Det händer mig också, specifikt när jag kommer till inlägget med nya trailrarna.

Har också problem med den tråden.

Safari (iOS 16.3)

Ja det verkar finnas ett inlägg nr:39 som ställer till det.

Förhoppningsvis! Försöker planera in en bra tid som passar alla och händer någon gång mellan mina små sjukhusbesök :wink:

Det är en rätt stor uppdatering där vi kommer behöva gå upp två major versioner i databasen och en major version i forumet, så behöver se till att det görs vid rätt tillfälle och på rätt sätt! :slight_smile:

Men kommer sätta en sticky post så fort vi bestämt ett datum.

6 gillningar

Har ni fortfarande problem med den? Jag kommer åt den fint och undrar om det kan ha med någon elak-ad som spökar eller liknande.

Hälsa Micke!

Gick in nu och då kraschade sidan ett par gånger men efter att ha testat igen så verkar det funka.
Testade även via Brave och det verkar vara något när sidan ska ladda in alla YT klipp. Det var samma där nu, sidan kraschar några gånger, men efter några försök så funkade det.

För mig kraschar den fortfarande på iPhone, iOS 16.3, Safari.

Läge att uppdatera iOS kanske? :joy::joy:

Vet inte vem det är, men ska absolut hälsa om jag stöter på någon som heter Micke! :slight_smile:

Tack ska du ha.

Det skulle potentiellt kunna vara så att problemet ligger i att det är väldigt många youtube inladdningar på den posten, och att den försöker ladda in mycket data i renderingen och därav smäller.
Man tycker ju såklart att discourse ska klara av det, men... mm...

Ska undersöka det lite och försöka hitta var problemet kan ligga.