Bubblans driftinfotråd

Den inställningen har man sedan gammalt, det gör man med ett högerklick.

1 gillning

Lite svårt att högerklicka med ett finger :slight_smile:

1 gillning

Man backar med höger fingret. :joy::joy::joy:

Här är det en skaplig delay på när man ska adda någons namn innan namnlistan kommer upp. Lika med emojis, tar rätt lång tid innan senast använda kommer upp. Detta gäller då med PC, W11, Firefox 104.0.2 .

Fast det är väl samma på iOS? Lite så att man drar sig för att använda emojis numera

Där funkar det för mig med emojis om jag kör med lurens men adda namn tar tid. :joy::joy::joy:

1 gillning

Ja, det är olidligt med pickern för emojis. Helt oanvändbar.

1 gillning

Men giffarna funkar fint. :joy::joy:

Face Love GIF by Jackie Lay

1 gillning

Va är det för fel på domhär vännen?

Capture

1 gillning

Profilbilden bredvid namnet är för det mesta fast och följer med inlägget upp när sidan flyttas. Men emellanåt blir det istället kvar under Bubblan-raden och försvinner inte förrän hela inlägget är uppflyttat utanför bild.

Jag undrar om det inte ska vara så?

Knas på formatet (testat med Chrome och Brave), kan scrolla i sidled.

1 gillning

Jo den följer med när inlägget är längre än skärmen så man vet vem som skrivit inlägget, tror det var så innan uppdateringen.

Köp en bredare skärm. :joy::joy:

Vet inte om det är ios16 eller iPhone 14PM (eller nya bubblan-uppdateringen) men jag upplever också att den ibland scrollar i sidled när jag drar fingret mer diagonalt.
Så va det inte innan på ios15 och iPhone 12PM (men kanske är det på 12PM och ios16?)

Kan det vara någon reklam som gör att det går att bläddra i sidled? Aldrig sett det i bubblan.

Katho har väl ingen reklam?

Kan det vara någon rörelse vi gör olika då? Jag är vänsterhänt och bläddrar med vänster tumme.

Men du har väl tummen mitt i handen? :joy:

Förvisso sant!

1 gillning