Bruce Willis i B-filmer (Uppdaterat: Bruce Willis lägger av)

Usch ja , satan va filmer han gjort ( 15 st bara sista 2 åren ) !! Några e bland favoriterna faktiskt

Tänkte precis säga att jag inte sett någon film han varit med i de senaste 10 åren men så kom jag på att han var med i ”Moonrise Kingdom” 2012. Fantastiskt film!

Han fick en egen kategori i The raspberries för de han släppte ifjol. Bruce Willis gets own category at Razzie Awards after eight bad films in 2021 | Ents & Arts News | Sky News

Haha ja ja läste de … men ja ville inte skriva de här där vi ska hylla han :wink:🫣

Såg precis Cosmic Sin på Netflix. Den sista med Bruce antar jag. Obeskrivligt dålig men samtidigt ojämn. Det är högst oklart vad Bruce ens gör i filmen då handlingen stundtals är obegriplig.

Däremot gör Adelaide Kane och Brandon Thomas Lee (Pamela Andersson och Tommy Lees son) prestationer som gör att de förtjänar ett helt annat manus och scenerier.

Konstiga är att även Frank Grillo (Marvel-filmerna) och Lochlyn Munro (Bland annat den manliga polisen i The Peacekeeper) är med och även de är för bra för denna kalkon.