Bose lanserar uppföljare till sina QC35

Touch !
De går bort :neutral_face:

1 gillning

Dom här var ju jäkligt snygga. Har inte gillat designen på QC35. Har touch på mina Sony och tycker det funkar bra.

Fuck !! Inge snygga enligt mig … men säkert grymma som vanligt

Kul att de inte säger ett ord om hur bra de låter. Bara massa features…

Ugly! Men deras ljud ska va bra säger dom…

Även i kyla?

Har inte använt dom så mycket i kyla så vet ej. Modellen jag har är WH-H900N skall väl tilläggas.

yes!!!.. äntligen får Jag köpa nya lurar igen. de Jag köpte förravecken börjar kännas old

Va? Har du prylar så många dagar? :thinking:

Vi kan väl anta att uppföljarna till deras erkänt trevliga flaggskepp låter fantastiskt :slight_smile:

Wow, kul!
Ska bli spännande att testa dessa. Mina Bose QC35 är bland de bästa köpen jag gjort. Fortfarande grym batteritid och sitter mjukt på huvudet.

1 gillning

jag veeet… pinsamt

1 gillning

:man_shrugging:t2:

Riktigt intressanta lurar. De har tydligen Bose AR också. Frågan är om det går att boka ett par från Sverige för leverans 20 juni?

Ur ett möte i Boston våren 2019:

Hmm, vad är poppis nu?
-Touch! Okej, det kan vi baka in, inte lika bra för svettiga gymfingrar eller för Skandinaver som bär vantar halva året.
Komigen nu, mer ideer!
-Jag vet, rörelsesensorer!
Säger du det så. Men det blir ju dyrare utan att ljudet blir bättre. Någon annan?
-Röststyrning! Alexa och Google.
Och Siri?
-Nääää, får inte vi deras W-chip så får de inte Siri.
Vilket namn, ska vi ta QC45?
-Jag vet… ”Bose Noise Cancelling Headphones 700”
Men det är ju väldigt långt, ryms ju inte ens i sökfältet på min dators google? Än mindre bland BT-enheterna när man ska välja lurarna på mobilen.
-Vi vill sticka ut, markera att de här lurarna ger så mycket mer. Som ett längre namn.
Pris, vad säger ni, 250$ så att vi säljer stora volymer?
-Näe, kör Applestil. Höj till 400$, då känns de exklusivare!!!
Okej, då kubbar vi det.

1 gillning

Vi kan väl vänta tills lurarna är släppta innan vi dömer ut dom…

1 gillning

han var väldigt negg… Jag serfram emot dem. Jag älskar att köpa lurar.

1 gillning

Huvudsaken är hur de låter och känns - det har jag inte sagt nåt om! :wink: Älskar Bose, men ännu har jag inte fattat vad 700 ger för mervärde.

2 gillningar

Självklart. Men jag som jobbar med kommunikation blir irriterad när man inte ens nämner produktens huvudsakliga funktion när man släpper en efterlängtad uppföljare. Som att Porsche skippar att nämna uppdateringar på drivlina när de släpper en ny modell. Skulle inte ske även fast den naturligtvis är fantastisk och alla vet det :slight_smile:

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bose QC 45