Bolt Food inleder samarbete med Max Hamburgare

Från sajten:
image

Bolt Food lanserades i maj i år, men redan är det många kedjor som hängt med på tåget.

Nu startar de ett samarbete med Max i Stockholm vilket innebär att fler kan få sin mat levererad hem till dörren eller till jobbet.

Dessutom passar max på att lansera en ny hamburgare specialanpassad för hemleverans. Max Delivery Cheezy är en saftig dubbelburgare gjord på svenskt nötkött, cheddarost, ketchup, gul lök, smältost och majonnäs omslutet av ett gyllenrostat sesambröd.

Andra restauranger som Bolt arbetar med i Stockholm är Holy Greens, Kimchistan, Brödernas, samt restauranghallarna K25 på Kungsgatan och Teatern i Ringens köpcentrum.

“Max har varit en drömpartner för oss sedan vi drog igång vår satsning i Stockholm. Jag är riktigt glad över möjligheterna det innebär för både oss som jobbar med Bolt Food och för Max,” säger Filip Johansson som är chef för Bolt Food i Sverige.

Källa: Pressmeddelande Bolt.

1 gillning

Så valde dom den sämsta hamburgerkedjan :confused:

Tror du blandar ihop Max med McDonalds. :slightly_smiling_face:

4 gillningar

Max har alldeles för mycket kladd, som rinner ut över händerna, i sina burgare och tunna oätliga pommes.

McDonalds har blivit mycket bättre på senare år. Jag tycker att deras självbetjäning är överlägsen och bordsserveringen är trevlig. Dessutom har det varit rent och snyggt de senaste gångerna jag besökt dem.

Jag tycker att Burger King har bättre burgare men de senaste gångerna jag besökt dem har servicen varit allt annat än bra och lokalerna en sanitär olägenhet.

1 gillning

Väljer jag någon av dom blir det Max alla dagar i veckan.
Och endast deras Kyckling, Fisk eller Vegburgare.

1 gillning

Nope… allt på Max smakar likadant. Har du ätit en burgare (Kött) har du ätit alla.
Tar alla dar i veckan Donken före Max. Om jag inte är sugen på Halloumiburgare eller kycklingsallad. De är bäst på Max

Kan bara hålla med, nu är jag inget fan av Donken men tar det framför max alla dagar i veckan. Deras kött smakar exakt som fryspuckarna man kan hitta på en trött sibylla i typ Sveg.

1 gillning

Mm håller med, blir deras fiskburgar isf, den är god

1 gillning

McDonalds har inget smak på sina burgare och de är ofta sladdriga och tråkiga. Dessutom tråkiga fries.
Max har mer variation och bättre friesen imo. Nu är det länge sedan jag åt på McDonalds då jag äter på Max de få gångerna det blir snabbmat.

1 gillning

Ni snackar snabbmat. Jag tänker: “Vad har det här med teknik att göra…?” :thinking:
:joy: