Bluish jobbsök-krislinje

Så är det ju, men eftersom jag inte använder telefonen privat så spelar det ju ingen roll vad jag har egentligen.
Tänker att det kan vara intressant att testa kamera på en Samsungtelefon, beroende på vad det är för modell då såklart.

Men vi får se vad dagen ger. :relaxed:

2 gillningar

Exakt, stänger med av den och låter den ligga i väskan.
Har inte loggat in på min Apple id i MacBooken jag har på jobbet vid sidan.
Vill hålla allt så separat som det bara går.

Sen vet jag inte hur det känns om jag flyttar till en ort för ett jobb men det är väl inte samma sak egentligen.

Jag kör med samma upplägg. Esim privat och jobbets nummer på ett vanligt sim

Men ingen ringer så det är lugnt :slight_smile:

Ta ingen Samsung, tänkte i samma banor själv att det skulle va kul att testa nått nytt på jobbluren men slutade med dubbla sim i min privata istället. Där ligger den nu i sin ensamhet sen 1 år tillbaka typ :smile:

1 gillning

Får se vad man får för val haha. :smile:

Jag tänker samma sak. Gjorde ett försök tidigare när HTC fanns... Slutade på samma sätt

Om du gillar apple så kör på det.
Jag har inte betalat för mobiltelefon eller abonnemang sedan jag började jobba 2012 :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 gillningar

Pixel ska du ha såklart, om du kan välja.

1 gillning

De finns fortfarande :slight_smile:

https://swedroid.se/renderad-bild-visar-htcs-nya-telefon-u23-pro/

Känns lite dumt för det är en fin telefon men det är så omständigt att släpa runt på två telefoner och är inte alls redo att enbart köra Samsung istället.

De verkar dock har varit utanför loopen en stund om jag tolkar texten korrekt. Intressant, jag har inte sett något alls från dem de senaste åren (inte för att jag har letat)

Jag är beredd att gå ganska långt för att slippa ha två telefoner. Här kämpar vi med näbbar och klor för att slippa plånbok och nycklar och det sista jag vill är att då släpa på två telefoner. Kör dubbla simkort i min iPhone. Just nu en privat men räknar med att ta ut en ny iPhone via jobbet i höst.

2 gillningar

Släpar inte på den mer än på jobbet ändå så tycker inte det är speciellt jobbigt. :relaxed:

Den privata telefonen ligger i min väska när jag är på jobbet. Händer det något viktigt så ser jag det på min Apple Watch.

3 gillningar

Bra att vi har möjligheten att anpassa det hela efter personliga preferenser!

4 gillningar

Det stämmer, de har legat lågt några år.

Samma här. Kör med mitt privata nummer för jobbet och jobbet betalar för det abonnemanget. Men då ringer aldrig någon kund mig på mobilnumret utan allt sker via Teams, Zoom eller liknande.

1 gillning

Framme i Lysekil nu men kommer inte ihåg vad han sa.
För han sa ja men då är du ju här typ 14:00 och så sa jag att jag kör vid lunch så får jag se när jag kommer fram.
Vet inte om det är för tidigt att gå in nu?

2 gillningar

Chilla några minuter i solen

Nu äre påskrivet och klart

18 gillningar