Blir det några nyårslöften i år?

2022 närmar sig med stormsteg och vissa brukar på sentimmarna ge sig själv ett nyårslöfte som aldrig går att hålla. Är det någon som har planer på att förändra något i sitt liv under nästa år?

Själv har jag två saker som jag skall försöka hålla och det är dels att dra ned lite på snusandet, inte sluta utan bara dra ned på det. Andra saken är att försöka prioritera mer tid för mig och frugan och skaffa barnvakt lite oftare och gå ut och faktiskt göra saker tillsammans, kanske till och med unna oss en liten semester utan barnen.

5 gillningar

Får se hur det blir med restriktionerna men under 2022 vill jag gå mer på teater – även på barnteater med sonen.

2 gillningar

Träna mer. Sedan blir man ju lite blödig när man läser era inlägg och funderar på om hustru och barn borde få något löfte, men nää…:sunglasses::sweat_smile:

Du kommer att orka engagera dig mer i dem när du tränat.

2 gillningar

Så sant så…:smiley:.

Det gamla vanliga. Inget löfte.

1 gillning

Jag brukar alltid lova mig själv att försöka bli en bättre människa. Lite svårt att mäta och utvärdera men en bra målsättning om inte annat.

Tror inte på nyårslöften generellt. En dålig tidpunkt att börja något nytt, mitt i det mörkaste och tråkigaste. Läste någon som förslog att den typen av löften borde man göra i augusti efter semestern och det lät rimligt tyckte jag.

3 gillningar

Vore kul att träffa några bubblare under 2022 men det är svårt att ha som löfte.

4 gillningar

Ska försöka att öka vaniljsåsdosen, 5 st i veckan är ju lite lågt. :joy::joy:

3 gillningar

Att skärma av mig mer från pandemieländet i världen. Som person är jag lite för empatisk och påverkas när andra far illa.

Håller med dig om det :slightly_smiling_face:
Familjen fick biljetter till Malmö Opera och Anastasia i höst. Barnen har bara varit på Disney On Ice sedan slog Corona till och vi är restriktiva

1 gillning

Jag skall försöka bli hälsosammare. Tufft att få till men skall verkligen försöka :relaxed:

1 gillning

Nu ska vi inte ta det i den här tråden men Apple satsar mycket på hälsa. :wink:

1 gillning

Jag har alla verktyg och gadgets så det ligger inte på prylarna tyvärr. Hade det varit så enkelt så…:slightly_smiling_face:

1 gillning

Har stängt av alla funktioner som påminner mig om träning. Däremot får Apple Watch gärna berätta om jag är på väg att dö. :flushed:

2 gillningar

Det hoppas jag verkligen inte, vore extremt tråkigt

1 gillning

bild

bild

Verkar inte vara någon fara just nu.

1 gillning

Finns ju faktiskt några som bor relativt nära varandra, så borde ju inte vara så svårt att styra upp :man_dancing:t3::clinking_glasses:

1 gillning

Blir ett löfte…

Dricka mindre :rofl:

2 gillningar

Hur ska det gå till, du som inte dricker. :joy::joy:

1 gillning