Blir det någon julkalender i år?

Man är ju allt lite sugen. :joy:

Det har dom gått ut med att det blir.

Där ser man, jag trodde jag hade koll här men det har jag missat.

3 gillningar

Vad tror du om oss egentligen! Men detta kan faktiskt bli den sista vi gör så passa på och njuta lite extra!

Men va fan. Det måste ju finnas frivilliga här som kan ställa upp och hjälpa till för jag antar att det tar för mycket tid för er att rodda. Sponsorerna finns väl?

Är inte riktigt någon frivillig som kan göra det då man måste ha kontakterna. Men det har legat mestadels på mig varje år och det äter så fruktansvärt med tid och är otroligt mycket att maila fram och tillbaka, styra upp vem som ska ta vad, det ska spelas in och det ska skapas frågeformulär, lottohjul för varje lucka ska styras upp och sedan en dragning. Sen när det är klart ska vi få tag på PR-bolagen, meddela vinnare och en hög av grejerna postar även vi.

Men vi får se jag säger inte att det inte blir men det blir svårt att hinna med att sköta allt annat på Teknikveckan, dagsjobb etc och en julkalender :face_with_peeking_eye:

4 gillningar

Låter som ett mycket väl avvägt beslut att skippa julkalendern och överhuvudtaget allt som har med julen att göra!

Julefrid är att vägra julen!

Med vänlig hälsning
Grinchen!

2 gillningar

Jag trodde mer att ni fick behålla en del av de saker ni recenserar och använda de i kalendern. Men det är ju bara att du inte bokar in så mycket i November så är ju allt löst. :joy::joy: Om det är något jag kan hjälpa till med för att underlätta så hojta till.

2 gillningar

Ah nej allt är oöppnade och nya grejer så vi jagar och drar i varenda PR-kontakt vi har för att fylla kalendern med 24 luckor =)

2 gillningar

Kan man hjälpa till på nåt sätt? Ställer mer än gärna upp o hjälper till om det finns möjlighet. Detta är ju en tradition som inte får försvinna!

Vi får se nästa år men är otroligt svårt att bolla över vissa saker på någon, även inom Teknikveckan då det är så svårt att hålla koll på allt om man är flera kockar!

1 gillning

@RolexJocke bidrar säkert med några klockor av märket Fossil om det skulle vara så.

Skämt åsido, bara säg till om det är något vi kan göra, so ordnar vi det :heart:

2 gillningar