Blink-182 återförenas och ska ge sig ut på världsturné

Från sajten:
image

Blink-182 var bland det hetaste man kunde lyssna på under 90-talet och en bit in på 00-talet men efter intriger i bandet så tog det roliga slut – fram tills nu.

Vi är många som minns tiden när man satt framför MTV och höll tummarna för att en av ens favoritlåtar skulle dyka upp på kanalen och ett band som fick mycket exponering på kanalen var Blink-182. Punk-pop-rock-bandet var bland det hetaste som fanns under 90- och 00-talet och de släppte flera låtar som ekade på varenda hemmafest och ute i skateparkerna världen över. Det tog ett abrupt slut när bandmedlemmarna inte kom överens och sedan hela American Pie-eran var över så har det varit stendött från bandet.

We’re coming. Tour’s coming. Album’s coming. Tom’s coming. Tickets on sale Monday. New song “Edging” out Friday. https://t.co/lJmgXqI4ab pic.twitter.com/7y0ZoYTcQc

— blink-182 (@blink182) October 11, 2022

Nu har bandet trevligt nog blivit vänner igen och det ska firas med världsturné och Blink-182 är återigen på tapeten och det fina är att de inte har ändrat sin musikstil alls. Många artister försöker anpassa sig till den moderna musiken som nu pumpas i stugorna med Blink-182 struntar i den trenden och kommer köra på som det var förr. Och för alla er som undrar – det kommer ett nytt album.

4 gillningar

Han har hål på tröjan.

Spännande :slight_smile:

Ja tack! :smile:

Ser ut som en vanlig svetsare T-shirt. :joy::joy:

De måste åka på turné så att de har råd med nya kläder.

3 killar delar på 2 mössor och 1,9 T-shirts.

1 gillning

Kul, ett band man var för tuff att lyssna på när det begav sig, men lyssnat lite på senaste åren.

Amerikansk skate-pop när den är som bäst :man_dancing:t3::purple_heart:

Vilket flyt för killen till vänster, då får han ju nytta av sin helkroppstatuering igen :slight_smile:

Gillade Blink 182, blir spännande att följa igen.

Blev så jäkla glad när jag läste nyheten igår, har velat se dom live enda sen jag började lyssna på dom för 22+ år sedan. Givet konsertbesök!

Varför kan dom inte bara stanna i graven där dom hör hemma, är miljonerna redan slut???

Nej du var inte för tuff du var bara vettig och hade bra musiksmak..

1 gillning

Vilken tur att alla får tycka som dom vill.
Tycker det är tråkigt att man ska döma andra efter vad dom lyssnar på för musik, spelar för spel, hur man klär sig eller vad som helst.

Jag älskar Blink, tycker det är jättekul att dom ska återförenas.
Låt andra vara glada istället.

7 gillningar

Jag dömer ingen som har bra eller dålig smak så länge man har bestämt sig för att tycka om något. De där som kallar sig ”allätare” däremot. :grimacing:

1 gillning

Hahaha ja det håller jag med om.

Har aldrig hört dem, antar att jag inte skulle gilla det de gör. Ska ge dem en chans ikväll.

1 gillning

Akta dig för att säga att du kollar på Mello här i Bubblan :wink:

1 gillning

Ni håller väl till i egna trådar? :wink: