Black Friday 2023

Blev däremot köp av ett TP-Link Deco XE75 idag. Väldigt bra pris på Webhallen: TP-Link Deco XE75 (3-pack) - Router | Webhallen

(Har ett Orbi-nät som börjat krångla så nu får vi se om TP-Link håller måttet)

Oj, det var billigt, synd de var slut nu :frowning:

Vid vilket pris tycker ni man kan säga att AirPods Pro(USB-C) är ett i ett bra prisläge så att man bör slå till?

Nu verkar Amazon leda på 2599.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=12105549

Har svårt att se att det skulle bli så mycket billigare.

1 gillning

Var på väg att köpa..:rage:

1 gillning

XBraids kör 30% extra på sina Watch armband. Har köpt från dom och är nöjd med deras Solo Loop.

1 gillning

Costco har Xbox Series X 1 TB för 4999 ifall någon befinner sig i Stockholm och har ärende åt Arninge hållet.

Edit: jag köper flera :stuck_out_tongue:

Du får ju 30% extra med koden BW30.
Jag lade 3 armband i korgen och det skulle bli 279:- per armband men köper man 3 betalar man bara för 2. Med rabatten landar man på 390:-.

Såg det nu :slight_smile:
Beslutångest, har du testat deras "vanliga band", dvs inte solo loop?
Jag har ett blått solo loop och funderar på att köpa dessa:

Nix

Funderar på dessa men behöver egentligen inga mer armband.:grimacing:

1 gillning

Jag köpte de jag la ett skärmklipp på :stuck_out_tongue:
Har rätt stora händer men smala handleder så testar de två som är ställbara, kan behövas när jag köper en AW Ultra

Tyckte jag såg någonstans att nån skrev att man har 100kr rabatt på Amazon via köp i appen. Jag har slängt mina Mail fr Amazon så jag vet inte om det är en kod man behöver fylla i? Någon som vet? Ser ingen rabatt i min app

Får du inte upp det på startskärmen?

Oj. Ja omstart så kom den bannern fram efter ett tag. Ser dock att det måste säljas av Amazon. Tänkte köpa Carlinkit 5 som trådlös CarPlay adapter

Bauhaus har nimly touch pro med modul och gateway för 4000 istället för 5000.
Lade en beställning

Lite rabatt, via tre.se

2 gillningar

Slog till på en Makita 18V batteridriven dammsugare.
Ngt för dig @bjorsi ?

2 gillningar

Tack för tipset men köpte en sån här i somras (har 2st 12v batterier som annars mest ligger och skräpar).
Perfekt till köket

2 gillningar