Black friday 2022

Hela denna artikeln är en annons från Webhallen:

Äntligen fredag och äntligen Black Friday! Årets största REA-dag är här och Webhallen är redo – är du redo?! – Ja! Ta mig till Webhallens Black Friday-erbjudanden!

3 exempel på schyssta erbjudanden

PS. Glöm inte att logga in med ditt Webhallen-konto för att samla XP, kamma hem achievements och trevliga förmåner.

Shoppa lugnt och ha en riktigt trevlig helg!

I år är black friday på 25 november!
Jag spanar efter en ny resväska. 2016 köpte jag en resväska sist på black friday men den har gjort sitt nu och behöver ersättas.

Borde börja rassla till med erbjudanden snart, alla vill ju vara först.
Har sett lite annonser och fått nått mail så det verkar vara på gång.

Jag har köpt hus, tillträde på fredag nästa vecka.. Black Friday kommer sjukt lägligt.

8 gillningar

19 dagar kvar! BlackWeek startar tidigare…. extra kul iår när jag ska köpa en MacBook.
Bara bestämma model… :grimacing:

Och ska man gå på en M1 som troligen kommer att reas hos Amazon, eller en M2 med 1000 spänn presentkort hos Apple.
Inte helt lätt beslut.

1 gillning

Det började med black friday, sedan black week, nu har jag sett black annonser med black december. Vad händer sedan? Black quarter, black year, black death?

3 gillningar

Än så länge är det dock väldigt mycket snack och lite svart verkstad.

Elgiganten körde igång singles day igår, såg inget särskilt bra dock.

Lite utanför teknik så har 24mx.se dragit igång black month, bra pris på deras popup tält :slight_smile:

Sjukt, nu har det alltså gått inflation i Singes Day också. Det är ju 11 november.

1 gillning

Elgiganten startar sin Black Friday ikväll kl 19. Rea på bla MacBook Air/Pro.

1 gillning

Jag tycker jag brukar köpa rätt så mycket prylar, men jag har nog aldrig köpt något på Black Friday konstigt nog.

Samma här, hittar aldrig något.

2 gillningar

Vi köper bra erbjudande året runt istället :wink:

1 gillning

Jo man handlar ju sällan på dessa hittepå veckor. :joy::joy:

Blir detta officiella BF-tråden eller är det i rabattbubban på Facebook man ska hänga för att dela och få tips om delas? :slight_smile:

Jag kommer posta på Facebook men vem som helst är välkommen att posta här.

Du kan inte tänka dig att posta här med?
då vissa aldrig haft fejjan och tänker inte skaffa det heller.

7 gillningar

Elgiganten har Pixel 6A för 3000 kr
En intressant sak. Kollade en Samsung A53 för en vecka sedan, kostade då 5000 kr. Nu på BF tillbaka till 3500 kr vilket är mer normalt

2 gillningar

Visst är det småirriterande? Ha ett eget ställe och posta på Facebook låter illa i mitt tycke!

2 gillningar

Är ju inga fynd ändå. :joy::joy:

1 gillning