Black Friday 2020 - diskussion

Får man föreslå att man delar upp den här i 3 delar.

1: Vilka som börjat med Black friday, enkel lista på företag som man kan klicka sig till.
2: Tips på olika saker.
3: Jag söker. Där man kan skriva in vad man söker och få tips om vart de kan finnas.

Helt enkelt 3 olika trådar.

1 gillning

Ne kör allt här !! Man ser ju allt som postas iaf

Med den filosofin så behöver vi inte några rubriker överhuvudtaget.

Genom att tex samla alla adresser till de som kör stora reor så blir det enklare för folk att surfa runt.

Genom att ge tips så blir det enklare att hitta inspiration.

Genom att informera om vad man letar efter så blir det enklare att hitta svar. Eftersom alla inte trycker på den rätta svara knappen.

Jag håller med @anon16630741 i att vi inte vill blanda vad folk söker, eller diskussionen som helhet med tråden där vi bara tipsar varandra om rabatter!

Nu finns det en annonsfinanserad tråd där Webhallen frågar rakt ut vad vi söker här som vi kan använda!

1 gillning

Fattar inte riktigt vad webhallen tråden är till för.

Vad ska avhandlas?
Är det folk från webhallen som svarar?

Det står i titeln “Annons”.

Jo men du kan skriva i den mm, så jag antar att det är någon mer funktion.

Nej inte mer än att den finns och kan användas :slight_smile:

Om någon ser LG CX 65 eller Samsung Frame 43 eller 32 tums till låga priser, skrik gärna till.

Jag letar! :slight_smile:

1 gillning

En 5- eller 8-portars POE-switch för under 300 resp 500 kr
inkl frakt står högst på min spaningslista :wave: Hojta gärna om ni ser nåt.

1 gillning

Hoppsan, jag köpte en POE-injector för 299 kr :laughing:

:man_facepalming:
Du kunde fått en gratis av mig :joy_cat:

1 gillning

Ramlar nu på en annons med torkskåp med värmepump så hojta!

Om nån ser iPhone 12 pro läderskal - hojta !!

Apple original

Jag upplever deras Smart Home-sektion (Proshop, red anm) som inte så stor, istället mestadels bestående av samma produkter men paketerade i olika kombos.

Hitta 2 st Google Nest Audio för under 1600 på något annat ställe. För mig är det riktigt bra pris. (Vet att vid launchen så var det många som hade 3 för runt 2100 kr. Men hitta det nu.)

Lenovo smart display 7´ för 620.

Hue smartplug 3 st 599 kr.

3 saker som jag upplever att de ger riktigt bra pris på.

Sen kör de ofta med rabatter på andra saker som är återkommande, men jag tycker att de nu har riktigt bra priser på vissa produkter, men motbevisa mig gärna, jag jobbar inte där.

19 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Stora polemiktråden

6 gillningar

Hahaha, omg… :slight_smile:

Ovanstående var vad mitt inlägg innehöll. That’s it. Detta kallar du att “bröla ut sina åsikter”, detta anser du vara att kalla ditt tips för dåligt, pga det inlägget undrar du vad jag “är ute efter”, detta är inlägget du blir så in i bänken upprörd över.

Det är nog något för dig att fundera över :slight_smile: Kan vi släppa sandlådenivån nu?

Ha en trevlig kväll.

1 gillning

Hej,

Är lite sugen på ett par Airpods pro. Hur brukar det se ut, har Apple några black friday priser?
Känns som att de kör på med sitt utan speciellt stora reor?
Vad är era erfarenheter?