Jag håller med @anon16630741 i att vi inte vill blanda vad folk söker, eller diskussionen som helhet med tråden där vi bara tipsar varandra om rabatter!
Jag upplever deras Smart Home-sektion (Proshop, red anm) som inte så stor, istället mestadels bestående av samma produkter men paketerade i olika kombos.
Hitta 2 st Google Nest Audio för under 1600 på något annat ställe. För mig är det riktigt bra pris. (Vet att vid launchen så var det många som hade 3 för runt 2100 kr. Men hitta det nu.)
Lenovo smart display 7´ för 620.
Hue smartplug 3 st 599 kr.
3 saker som jag upplever att de ger riktigt bra pris på.
Sen kör de ofta med rabatter på andra saker som är återkommande, men jag tycker att de nu har riktigt bra priser på vissa produkter, men motbevisa mig gärna, jag jobbar inte där.
Ovanstående var vad mitt inlägg innehöll. That’s it. Detta kallar du att “bröla ut sina åsikter”, detta anser du vara att kalla ditt tips för dåligt, pga det inlägget undrar du vad jag “är ute efter”, detta är inlägget du blir så in i bänken upprörd över.
Det är nog något för dig att fundera över Kan vi släppa sandlådenivån nu?
Är lite sugen på ett par Airpods pro. Hur brukar det se ut, har Apple några black friday priser?
Känns som att de kör på med sitt utan speciellt stora reor?
Vad är era erfarenheter?