Som titeln säger!
- Ja
- Nej
- Har ingen arbetsgivare
0 röster
Som titeln säger!
0 röster
ja ! men ja jobbar , så ja kan inte gå
Givetvis, men frun som är mammaledig tycker det har varit mycket bjudmiddagar sista tiden så jag avstår. Jag äter ändå bara köttbullar och prinskorv typ
Japp! Förra året fick vi ett sånt där superpresentkort men i år blir det julbord.
Bjuder din arbetsgivare på julbord?
0 röster
Bjöd de i tisdags.
Ska iväg på julbord idag faktiskt!
14e är spikat här
Hoppas på ett julbord iallfall! Kanske hos nån elgrossist.
Ja, men det är en lunch.
Julbord och julbord. Vi kallar det för julmiddag men kör det mitten på januari. Mest för att det är enklast att samla alla då och för att julmat får man nog av ändå.
Har fått norsk jullunch, vet inte om det räknas? Fattade inte ens att det var julmat, reagerade mest på att det var ett märkligt urval av rätter utan en röd tråd.
I övrigt är man ju rätt mätt på julmat och december är i allmänhet fullbokat, så vi planerar att hitta på något kul för personalen i början av nästa år istället. Tyvärr är det jag som behöver styra upp att det sker något, inte helt lätt att planera för 90 personer som jobbar oregelbundna tider.
Min arbetsgivare är snål. Inget julbord här inte!
Nej, han äter inte så mycket av det som serveras.
Blir julbord på onsdag nästa vecka, ser jag mycket fram emot
Fick lite julmat/frukost av en leverantör i dag. Får se om det blir julbord från företaget på lördag. Är inte så hoppfull då de flesta här verkar han anammat tycket att "Man är ju så less på julmat".
I fjol blev det inget julbord, då gick dom på restaurang. Vilket dom aldrig verkar bli less på, hur många besök de än görs.
Som ensam så blir det oftast bara det som serveras av jobbet.
Japp, är några år inställda år på grund av Covid är det dags för julbord med företaget ikväll faktiskt.
Yes. På lördag är det dags! Blir bara 1 julbord om året för mig så det ser jag fram emot!