Billig sovrumstv?

Är ute en efter en billig sovrumstv på 32-46”. Hade varit guld om den hade Netflix etc inbyggt så jag slipper köpa ännu en Apple TV. Krav på bild och ljud är inte högt då den kommer användas mest till barnprogram :stuck_out_tongue:

Någon som har sett någon billig historia på nätet eller har någon att tipsa om som har okej ”smarta” funktioner som går att använda?

1 gillning

@Esse du är ju kungen av fynd! Help meeee!

Va e budget?

Billig TV med hyfsad fungerande Android-implentation = Philips på Blocket

Men undertecknad skulle spara lite och satsa på Samsung The Frame 43" på eventuell mellandagsrea eller begagnad. Både för utseendet och systemet.

Så lågt som möjligt!

Alldeles för overkill! Vill bara komma så billigt undan som möjligt!

En Andersson på Netonnet gör de du önskar…

1 gillning

Då är jag fel person att fråga. Finns triljoner av billigt skräp på Blocket.

Vet inte om jag har psyke nog att hänga upp en TV som det står Andersson på i sovrummet haha!

2 gillningar

Så jävla fin i kanten!

Funderar på denna:
https://www.webhallen.com/se/product/266726-Philips-32-LED-TV-32PFS6402-Full-HD-Android-Smart-2-sided-Ambilight

1 gillning

Då ska du nog titta efter annat en så billigt som möjligt… :wink:

Kör! Den va ju as nice…

1 gillning

I wish, det är ekonomisk katastrof att inte kunna ta det lugnt om inte allt hemma känns bra i själen.

1 gillning

Den passar nog, men i hela friden vågar du länka till webhallen utan affiliatelänk? Vill du att vi skall gå i konkurs?!

Ska man man verkligen ha tv i sovrummet, där ska ju magin ske…:wink::stuck_out_tongue_closed_eyes:

@Marcus_Attefors Kan inte billigast möjliga TV med en Chromecast vara ett alternativ? Enkelt för barn att casta och du blir inte låst (och besviken) kring usel smart-funktionalitet.

2 gillningar

Vi har den i sovrummet samt i sonens rum. Helt okej TV för pengarna. Har Netflix som default och man kan installera Plex, Viaplay med mera via Google Play store för Android TV

1 gillning

Den har scart också!! :rofl:

Precis, slängde ut TVn från sovrummet för 4-5 år sen. :slight_smile: