Bilder utan ordning eller tema (2019–2023)

Plockat ihop lite bilder på en trevlig klocka.

Klicka här

8 gillningar

Snygga bilder, du borde ju kunna sälja dem till tillverkaren.
Har ett bekymmer bara, den där latexhanden, vet vi om den behöver prata med någon? :joy:

Jag tar ju bilderna till tillverkaren. Kom hit ska du få klämma på handen. :joy:

Kommer gå i närheten av den där handen förrän jag vet att fått erbjudande om att delta i terapi :rofl:

En del Photoshop för den en reklambild på en klocka

Ja Botvidsson lägger ner en hel del tid på sina bilder. Klockor är ju bland de svårare objekten att fotografera då glas och högglanspolerad metall reflekterar och överexponerar.Så när man bemästrar det så blir mycket annat lätt. grundregeln är att få en så bra bild direkt i kameran och ha koll på hur man ljussätter.

2 gillningar

Vi kanske skulle se om vi tillsammans kunde göra en McD app beställning med handen? :joy::joy:

:joy: med den där antydan förhandlar du nog bättre med @Cribe :rofl::rofl:

Och jag som trodde vi skulle släppa sargen hand i hand. :joy::joy:

Det är bara händer som sitter fast i någon som räknas här :joy:
Jag lovar att nästa gång jag är i krokarna så bjuder jag på lunchen. Och ja, den kommer beställas via en app. :joy:

1 gillning

En bild säger mer än 1000 ord. Men jag kan bjuda på ett! Takras....

9 gillningar

Lite färgfyllt.

15 gillningar

Love it :heart_eyes::smile:

2 gillningar

Spelade biljard :8ball:

9 gillningar

Blev inspirerad av gårdagens Apple Event och fick Firefly att generera en passsande bild. Det jag skrev i kommandofönstret var :
"en superglad töntig man i 60-års åldern slätrakad klädd i svart som visar upp en ny bärbar dator för en teater med en stor publik av nördar" :smile:

1 gillning

Vyn från mitt hotellrum

13 gillningar

Kass skärpa men lite Halloween-stämning i alla fall!

6 gillningar

Alingsås?

Orihuela, en fin liten stad :blush:

10 gillningar

Kunde nästan varit med tanke på belysningen men detta är tagit i Finlandsparken, Eksjö :blush:

1 gillning