Det stämer, Hallshuk. Vi åkte fyrhjulingar så det var inga problem att ta sig dit..
Jag åkte RAV4 dit, hade regnat som fan. Hade jag inte haft AWD, hade jag aldrig tagit mig fram där... När vi kom upp på toppen, var det några norrmänn som parkat sin husbil längst upp där, tror de stod där du tog bild nr 3. Undrar än idag hur de kom upp dit.
Satt och bläddrade runt lite i mina gamla poster och hittade denna lilla story om hur det kan är att vara en klocknörd.
Alltså, otroligt väl designat.
Hängde mycket där under gymnasietiden, men det är väl sisådär 15 år sedan. Ingenting är sig likt där längre tyvärr.
Detta är en Certina DS-3 som jag vann i ett lotteri en gång i tiden.
Den blev lite roligare med andra visare och ett svart datumhjul.
Jag tycker det är lite kul att du moddar klockor. Det som är ett big no no i klockvärlden.
Jag skulle tro att det är två olika subkulturer.
Frankrnwatches (efter Frankenstein) som är modifierade och motsatsen med allt i originalskick.
Alltid kul att modda, viktigast är att man kan återställa. Sen att man aldrig säljer något som inte är korrekt.
Men är det en bränsle tank så är det ju där man ska ha batteriet.
Håller helt med. Men, det är ju lätt att följa strömmen och säga att modda är no no. Det krävs alltid lite mer att gå sin egen väg.
La ned telefonen i knät efter att ha tagit en bild. Såg då detta. Tog en bild. Det är mina linneshorts.
Det verkar ju inte som att Miele är den tvättmaskin man ska ha.