Bilder utan ordning eller tema (2019–2023)

Nu närmar vi oss den årliga rengöringen.

11 gillningar

Smuttsar du ner klockorna? :wink:

1 gillning

Det händer. :joy:

7 gillningar

Jädra uppförsbacke dom har... :slight_smile:

2 gillningar

Spela in en kort 15s ljudinspelning när jag va och titta på/plåta tranor i söndags.
Sedan jag kom hem har jag försökt lägga upp ljudfilen på div siter men det går bara inte. Omvandlat den till andra ljud-format men funkar inte iaf.
Idag tog jag en kort gammal filmsnutt jag hade och editera bort dess ljud och lade till mitt nya.
Då funkade det utom här på TV:

Vet inte vilken matte TV kör med?

Jaja, detta blev resultatet iaf:
Imgur

2 gillningar

Jävla oväsen! :joy:

1 gillning

Värsta cockpiten, ville du bli pilot? :joy::joy::joy:

1 gillning

@Stefan_Sandstrom står för inredningen och grannarna till @anon29666066 vi hör. :joy:

2 gillningar

Så in i... Lät mycket värre i verkligheten, var nästan lomhörd när jag åkte därifrån :slight_smile:

1 gillning

Gillar att ha koll och ja, det ville jag men dög inte att vara närsynt... som om lede fi var mindre än löss :slight_smile:

2 gillningar

Samma här har en display som visar lite olika info från OBDII uttaget. Gillar inte avsaknaden av motortepmätare t e x.

1 gillning

???

Har en HUD display också, men har ju bara ett OBDII uttag...

Finns en splitter till detta. Finns även med fler uttag.

OBDII Splitter

2 gillningar

Vad är det där du har till höger? App till mobilen eller separat skärm?

Ja, jag drömde om att bli pilot..:sunglasses:

1 gillning

En separat moj kopplad till OBDII uttaget.
330 står för driving distans, 3 är höjden över havet, den gula visar färdriktning, 0 är ju km/h och 10 är antalet kopplade satelliter.

1 gillning

Tackar... en sån ska vi ha :slight_smile:

LOL, Amazons beskrivningar: SANON Car Obd förlängningssladd en bogsering två armbåge platt linje Obd2 förlängningskabel

3 gillningar

Ja Amazon har lite av detta kvar än, men de har slutat och sälja svarta tuppar. :joy::joy::joy:

Låter likadant som tranor.

1 gillning

Japp, precis vad det är och inte hägrar som jag skrev :slight_smile: