Bild på nya Google Nest Home läcker ut

borde ju vara en sjukt bra försäljnings argument. Vilka Android telefoner kan använda airplay?

Nån måste väl implementera det först.

För mig är Chrome cast värdelöst för att Apple inte har implementerat det i Apple music.

Inga tror jag, bara sett TV-apparater med stöd än så länge! Men Airplay 2 är långt ifrån någon öppen plattform

tokigt. har för mig Apple music på Android har stöd för chromecast. men inte airplay vad jag vet?

edit: skulle testa men glömt mitt Appleid lösen. går inte nolla lösenordet utan en apple device… tokigt

det är dumt. skulle airplay få finnas på Android är jag övertygad det skulle göra det

Ja och det hade varit så magiskt! Mer Airplay till folket! Du får skapa en rörelse!

jag vill bara att saker ska fungera oavsett enhet.

1 gillning

Enligt Wikipedia så har HTC haft en telefon som stödjer AirPlay. Vet inte varför det är mer utbrett på Chrome. Kanske dyrare och/eller svårare att implementera.

Är Google cast integrerat i Android på samma sätt som Airplay är på iOS/iPadOS osv eller måste varje utvecklare bygga in stöd för det?

ingen aning… Vill nog killgissa det är inbyggt i android.

Ta emot ja, inte skicka.
Mottagarappar finns att ladda ner i Play Store.

Den känns ju rätt solid nu.

Du kör root på den, det gjorde jag när jag hade min OnePlus 6T :+1:

Denna använde jag, dock bara för ljud: https://play.google.com/store/apps/details?id=app.airmusic.pro

1 gillning