Benify-rabatter på Samsung

Dessa priserna finns på Benify.

Samsung Q80T - 55 tum för 9490kr
Samsung Q80T - 65 tum för 11990kr
Samsung Q80T - 75 tum för 18990kr
Samsung Q80T - 85 tum för 24990kr

Samsung Q95T - 55 tum för 13990kr
Samsung Q95T - 65 tum för 17990kr
Samsung Q95T - 75 tum för 27990kr
Samsung Q95T - 85 tum för 34990kr

Hur hittar du den? Jag hittar bara följande:

Hej,

Du måste gå via https://www.benifydealsprivat.se/ , då får du de bättre priserna.

Men när jag gör det och väljer logga in uppe till höger kommer jag till samma sida? Väl där söker jag efter Samsung och klickar på första sökresultatet för att komma till Samsungs webb. Hur gör du?

Har du inte Benify, så måste du först beställa det. Kostar 10kr. Väl värt det.

Ja men det har jag gjort. Det är aktiverat, det skumma är att du ser andra priser (andra produkter) än vad jag gör.

Testade nu via min dator också (tidigare gick jag via appen på telefonen) och får samma fina priser.
Efter du loggat in på Benify, sök efter Samsung och sen klicka länken för att komma in i deras affär och då kan du där söka efter den TVn du är ute efter.

Får du andra priser än de jag angav så vet jag inte vad det beror på tyvärr.

Det var skit bakom spakarna, fick upp det nu - tack :slight_smile:

1 gillning

Skulle någon vänlig själ vilja ta en bild på Samsung Q80T - 65 tum för 11990kr? Ska försöka prismatcha med en annan sida där jag har beställt. Tack!

Stort tack! Ej i lager ser jag, då funkar nog inte min prismatchning tyvärr…

Vad kostar Samsung g5 32” med benify?

Ingen som kan kolla? :slight_smile:

Finns inte. Bara en 27 tummare för 3510kr.

Samsung Odyssey G5 C27G54TQWU

G7 32” då?

tack, då är de mer värt att köpa en G5 32* för 4500 va ? eller vad tycker folket ?

Vad tycker du själv? Vågar du ingenting utan måste fråga om alla inköp? :joy::wink:

2 gillningar

Trött på lämna tillbaka. :slight_smile:

Du får fundera fundera ut först vad du vill ha ut av din skärm. Vilken storlek du vill ha. Sen fundera på vilka upplösningar/frekvenser du vill ha och som passar med din xbox/dator/annat på dom anslutningar som finns. Slutligen leta efter just denna skärm istället för att surfa runt planlöst och leta upp billiga saker som ser coola ut och beställa på ren chansning.