Behöver tips på skal till iphone 13 pro (krav finns)

Letar efter skal till min iphone 13 pro. Provat de flesta men blir aldrig riktigt nöjd. Skulle vilja hitta ett med följande krav med bra kvalité:

  • Tunt, gärna så tunt som möjligt (men ska skydda kameralinserna) med en typ kant eller läpp, så man kan lägga tel på ett bord utan att skrapa linserna

  • Gärna frostat/matt transparent (för att undvika fingeravtryck)

  • Inget TPU eller blank hårdplast då det blir fingeravtryck och smet på mjuka skal

Har idag ett clearcase från Nudient. Det är mjukt TPU och blir väldigt smetigt mm snabbt. Även provat Nudients andra skal men vet inte, är ngt som jag ej kan sätta fingret på som ej känns 100%.

Har även Apples egna läderskal, men blir lite bulkigt (imo)….

Hade ett favoritmärke till min gamla 5s nämligen Pinlo, men verkar ej finnas alls till nya iPhones.

Funderar på följande: Köp Ringke Slim Case iPhone 13 Pro Matte Clear online

Någon provat det?

Har ni tips????

Det här har jag (fast svart kant) till iPhone 12 Pro Max. Riktigt nöjd. Dock lite lite halt. Är van vid Liquid Silicon.

1 gillning

Jag rekommenderar Baseus på Skalviset. Billigt, tunt så det bygger inte på massa, glider fint i fickan men dock inget skydd för linserna men det anser jag aldrig behövs.

1 gillning

Menade ej skydd så utan mest en läpp, så linserna ej skrapar i tex en bordsskiva eller dyl. Ska kolla upp

Ett fabrikat som heter Xundd har fina skal, finns även på Amazon:

1 gillning