Behöver hjälp med Messenger

Hejsan. Igår så dök det upp ett problem med min Messenger. ”Tummen upp” emojin som är till höger på chatten försvann helt. Att söka genom bilder och videoklipp som man delat med någon man chattar med har försvunnit. När man skrivit till någon kommer där ju upp en grå bock som betyder att det levererats. När personen sen läst det så kommer deras mini profilbild upp där. Den har också försvunnit. Har sökt överallt på internet men hittar inget som kan lösa problemet.
Jag har avinstallerar Messenger och startat om telefonen och installerar det igen. Det funka inte. Det finns ingen ny uppdatering tillgänglig. Det är precis som att jag fått en äldre version installerad och detta hände igår på förmiddagen. På morgonen var det precis som vanligt.
Hoppas någon har en lösning här.
Tacksam för svar :slight_smile:

Du har gjort allt det jag hade tänkt föreslå, avinstallera och installera igen.

Android/iOS?
Provat logga ut och in igen?

iPhone. Jepp har testat att logga ut och in igen.

Beroende på hur angelägen du är att lösa detta så lär en factory reset av luren lösa problemet. Kontrollera dock först att problemet inte är kontorelaterat genom att logga in på Messenger på en annan telefon och se om problemet kvarstår.

Har det löst sig?

Ja helt plötsligt så var det vanligt igen. Så tror det varit en tillfällig bugg. Tack för svaren :slight_smile:

1 gillning

Gött!