Behöver ett snyggt armband till min Apple watch

Så är det såklart :slight_smile: Svårt att ge tips på något så subjektivt dock, var min poäng. Det skulle vara siter där man hittar olika sorters band då :slight_smile:

  1. Jag skrev i det inlägget att det kan vara svårt att ge tips på så subjektiva saker och tog sedan ett exempel. Inga konstigheter.

  2. Jag behöver inte behålla mina preferenser med mig själv, hela syftet med ett forum är att dela med sig av bl a åsikter.

  3. Gurra skrev inte att han enbart var intresserad av läderarmband, han preciserade inte utan skrev "armband" och därefter två exempel på några läderarmband han hade hittat. Inte att det endast var läderarmband han letade efter. Läs noggrannare.

  4. Varför håller du en sådan tråkig ton? Det är öppet för alla att dela med sig av sina åsikter, inte bara för dig.

Sitt nu ner och ta det lugnt.

Visst kan det vara svårt att ge tips på något subjektivt och jag var knappast specifik i min fråga. Kul att ställa öppna frågor och kanske får man tips på saker man inte tänkt på eller ens visste att man gillade innan man ser dom.

Absolut! Mitt svar var ju inte en negation på detta utan mer att det kan vara just - svårt :slight_smile: