https://www.macforum.se/handla/produkt/beats-solo3-tradlosa-on-ear-horlurar-blankvit
Det var billet!
Lägg inte ut sånt här när jag är mello-full!
Vet inte ens vad jag ska ha dom till
Är dom ens bra?
Är det mick så jag kan ha dom till ps4an?
Fel färg för en annan som gillar svart & ofräscht.
Hahaha! Jag var bara nära att trycka på köp - hade lurarna fått apples senaste uppdatering där det går att dela ljudet så hade det garanterat blivit ett köp
Nu finns inte produkten på deras hemsida längre. Fel prissatt kanske
Skulle tror de faktiskt …
Fick en bekräftelse från macforum iaf så får väl se om dom dyker upp.
Kanske är såna där kinesiska knockoffs man ser i turistshoppar i Turkiet och Grekland
Va fasen! Nu var jag för sen på bollen igen Hoppas de dyker upp igen likt Osrams lightstrip
Om nån köpt och ångrat sig så hojta till så köper jag dom!
Ska se om jag hittar användning för dom
Ja detta borde man ju kunnat räknat ut
Försökte ladda upp en screenshot men det bara tuggar och fastnar på 100% så här är vad jag fick för mejl av macforum:
” Hej Marcus,
Tack för att du väljer att handla hos Macforum.
Vi kommer inte kunna leverera beställd vara på din Webborder eftersom produkten har sålt slut och utgått hos leverantör.
Det gäller 1 st “Beats Solo3 Trådlösa on-ear hörlurar - Blankvit” av totalt 1 på ordern. Ersättningsprodukt saknas.
Vi beklagar att vi inte kan leverera och din order kommer därför att avbokas och krediteras valt betalsätt.
Med vänlig hälsning
Macforums orderteam
Lite fult. Håll koll på om dom vita dyker upp igen
Oseriöst
Är mer orolig att de där 899 riksdalerna stannar i klarnas system och Macforum kursar imorrn
Är det för bra för att vara sant är det sällan det.
Tänk positivt, de vita hade snart blivit solkiga.
Ja det hade räckt med en chips-afton så hade dom legat i en låda sen…
Kan du inte sälja den första orderbekräftelsen till Cribe så du räddar slantarna?
Macforum lägger nog ut sådana här kraftiga rabatter för att kunna visa tillfälligt dopade siffror för investerare
En på facebook i vår grupp Applebubblan har fått mail att de är skickade. Han betalade också 899:- så vissa verkar ha fått dem för det priset.