Beats Fit Pro kommer till Sverige

Från sajten:
image

Apple-ägda Beats släpper sina träningshörlurar Fit Pro globalt i slutet av januari.

Beats Fit Pro lanserades först i USA tidigare i november och månaden efter i Kina. Men nu kommer de lanseras globalt den 28 januari och kunna förbeställas den 24 januari. Hörlurarna har flexibla vingar för att hålla dom på plats under hårda träningspass.

Dessutom har de aktiv brusreducering, stöd för rumsligt ljud (spatial audio) och H1 chip som möjliggör att du kan tillkalla Apples röstassistent med frasen “Hej Siri”. Beats Fit Pro kommer finnas tillgänglig i fyra färger som är ljunglila, salvia/grå, Beats vit och becksvart Beats och kommer kosta 2 495 kronor.

Via: Macrumors

2 gillningar

Ser fram emot ett test (även om jag vet att ni är tämligen trötta på att testa hörlurar).

Hade jag inte haft ett par AirPods Pro hade jag tveklöst varit spekulant på dessa. Gillade alltid vingarna på min Bose.

1 gillning

Aldrig mer skit-beats. Speciellt när AirPods pro funkar lika bra för träning.

För dig kanske Airpods Pro fungerar till träningen, men för mig kan dom inte ens hålla tätt när jag går, vid löpning trillar dom ut. Och dom är lite väl tunna i ljudet. Mina sålde jag av snabbt, Tänker prova dessa nya Beats.

2 gillningar

Vad är det du inte gillar med Beats? Jag har aldrig provat Beats, men är nyfiken eftersom jag har svårt att hitta lurar som sitter bra i mina öron.

Min fru köpte ett par Beats Studio Pro när dom kom efter att vi delat på mina AirPods Pro under ett och ett halvt år. Jag tycker Beatsen är bra, det enda ingen av oss gillar är att play/pause/svara/lägga på-knappen sitter så det är väldigt lätt att lägga på ett samtal om man vill justera hur dom sitter i öronen. I övrigt tycker jag dom är väldigt likvärdiga AirPodsen.

Jag hade Beats förra sport-modell. Minns inte exakt namn. Stod på förpackningen att de var sweat proof. Men den klarade inte av motion. Joggar lite ibland, inget extremt utan rätt lugnt tempo. De la av när de fick minsta svett på sig. Bytte ut de fler gånger. Samma sak efteråt. Funkade några löprundor, och sen la de av.

Har haft AirPods pro sedan de kom (två år?). Noll problem hittills. Använder både till vardags och när jag tränar. Sitter bra i öronen, iaf med minsta plupparna.

1 gillning

Har du provat dessa än? :slight_smile:

Nä. Dom finns inte att köpa än.

Får nog gå iväg och titta på färgerna först också.

1 gillning

Finns på Apple samt Elgiganten sedan 28/1 :slight_smile:

Hur är det med köp hos Apple. Kan man prova inear och lämna tillbaka om det inte passar?

Nej skulle jag säga. Tillhör hygienartiklar

Samma hos alla försäljare vad jag känner till. Sånt som stoppas i kroppsöppningar har inget öppet köp. Vanliga hörlurar går bra att lämna tillbaka hos dom flesta.

1 gillning

Hade beställt beats fit pro om den hade haft qi. Fattar inte varför de utesluter en sån viktig funktion :frowning: bara det som håller kvar mig från att fundera på dom.

1 gillning

Är kanske för att få ner priset jämfört med AirPods Pro och särskilja sig.

1 gillning

https://www.power.se/tv-och-ljud/horlurar/true-wireless-horlurar/beats-fit-pro-true-wireless-graa/p-1259955/

Nästan 400:- rabatt.
Någon som provat dessa än?

1 gillning