Bästa adblocker för ios?

Såhär ser det ut med med blockerare. Ingen annons men ett tomt fönster.

Såhär ser det ut när jag går genom Pi-hole. Då försvinner allt.

Därför använder jag flera för att täcka in allt.

Jag kör AdBlock Plus. Har ingen reklam när jag kollar Sportbladet :smiley:

1 gillning

Märkligt. Testade även den men funkade inte :see_no_evil:

Vilken adblocker klarar lokalt stänga youtubes reklam? Jag har skitmycket reklam där.

För mig verkar ingen j*vla adblocker bita :tired_face::sob:

Använder jag Safari på telefonen har jag ingen reklam på YouTube. Med appen är det värre för där går det inte blockera reklamen

Så här har jag. Ändå syns den där reklamen

Så här ser det ut här:

Har inte ställt in något speciellt vad jag kommer ihåg :smiley:

1 gillning

Hittade felet. Inställningar → safari → innehålsblockerare (ligger j*vligt långt ned). Var denna inte aktiverad :thinking:

+1 på den! Funkar kalas! Men glöm för tusan inte att köra whitelist på 99 och TV!:kissing_heart:

2 gillningar

Ah! Den har jag aldrig pillat på. Tur att det löste sig :smiley:

Har heller inte pillat på den vad jag vet. Trodde det bara fanns en meny för innehålsblockerare :flushed:

1 gillning

Det blir ingen vitlistning av varken den ena eller andra sajten. Räcker det inte med att man är patreon?

2 gillningar

@Marcus_Attefors är aldrig nöjd, snart vill han ha betalt för klicken också. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Du vet väl att 1Blocker också kan göra “custom rules”? Du kan klicka på en annons och få den för evigt blockerad.

1 gillning

Finns de nån adblock till Apple TV? För tex youtube om man ska överge youtube premium :sweat_smile:

Det tror jag inte fungerar…

Du får spegla från telefonen :wink:

Youtubes reklam får du inte bort oavsett vilken adblocker du använder :worried: ligger med i strömmen

1 gillning

FEL! :slight_smile:

Wipr för 25kr i app store tog bort reklamen på min dator.

1 gillning