AW SE abonnemang?

Goddag,
Någon som är duktig eller redan gjort bra research på abonnemang till en Apple Watch SE.

Förstår att det inte verkar gå att endast teckna ett abonnemang till klockan. Men vad är då billigast annars? Klockan ska användas av en 8 åring.

Hon har en iPhone så antar att jag får skaffa ett abonnemang till den, och sen då Esim till klockan.

Funkar det då att ända ”spärra” funktioner om den är synkad till hennes telefon? Skolläge mm.

Tacksam för hjälp!

Det här är visserligen för någon som inte äger en iPhone men kanske kan hjälpa lite.

Tack, men Sverige verkar inte ha stöd för endast esim till aw.

Det var den guiden jag använde mig av, men sen kan man inte välja att lägga till ytterligare abonnemang.

1 gillning

Nu befinner jag mig inte i Apple världen men har inte alla operatörer att man kan lägga till klocka på sitt abonnemang. Vi har familjeabonemang från tre och där lade jag till min Samsung Active 2 som tillägg. 6 månader gratis sedan 49 kr per månad. Plockar data från abonnemanget

Nja, jag har ju gjort så med min aw. Men verkar inte gå att lägga till fler.

Inte utan huvudabbonemang kanske

När jag loggar in på Telenor så ser det ut som jag kan lägga till flera AW på mitt abonnemang där. Har en kopplad idag.

Kanske för att jag har företags abonnemang?

Kanske, jag har ett privatabonnemang.