Avsnitt 254: HomeKit - Ett totalt mörker

HAHA, sant… jag använder de ibland, om man missade nått, så e de skönt att bara trycka snabbt tillbaka, iställer för att spola…

1 gillning
1 gillning

HomeKit beter sig underligt och är svårt att felsöka men i sommar får vi kanske glädjas åt ett mörkt tema i Hem-appen i alla fall. Yay!

1 gillning

Använder Castro och avmarkerar kapitel jag inte är intresserad av innan jag börjar lyssna. Många poddar lägger dessutom sina reklaminslag (ofta riktade mot den amerikanska marknaden) som egna kapitel.

1 gillning

Kom igen nu! Skippa alla könsord i podden. Stil och fason. :wink::+1:t3:

1 gillning

Det tog vi beslut om för länge sedan! Buuuuut sedan sitter vi där, framförallt är det @Marcus_Attefors fel!

Du var ju värst denna gång!

Hur hittar podden till TuneIn i Sonosappen tro?

Du skulle sett blicken jag fick av min fru i morse när Esse säger rövhål. :wink: (Tur att dottern var på toa)
Med tanke på att det lagts ner en del teknikpoddar och det hade varit trevligt med fler kvinnor i denna teknikvärld kan det nog vara bra att hålla en god ton.
Lite skämt och flams är aldrig fel men med stil.
Chansen att ta mark och få Teknikveckan att rulla på bra har väl aldrig varit bättre.
Jag håller på er vet ni!:+1:t3::heart_eyes:

2 gillningar

Jag vågar inte ens lyssna på podden i efterhand. Men det blir bättring på just könsorden. När det kommer till svordomar så har min son lärt mig lite nya alternativ så som riviga rävsvansar

2 gillningar

Jag tror inte att det skulle bli bättre (mindre flams och trams) med en kvinna i podden. Tror det skulle spåra exakt lika mycket. Dels för att vi inte kommer ta in en kvinna på grund av att hon är just kvinna och dels för att personen behöver komplettera oss.

En liten del av mig dog när Esse sa: “Mitt smarta hem”… inget system som finns idag är Smart…

Ja men det är du som triggar mig.

1 gillning

:joy:

Idag rekommenderade Spotify mig denna låten. Kan omöjligt vara en slump - Spotify (Extremt NSFW eller NSFF)

1 gillning