Avsnitt 254: HomeKit - Ett totalt mörker

Från sajten:
Avsnitt 254: HomeKit - Ett totalt mörker | Teknikveckan

I förra avsnittet pratade vi om Thors smarta lås som havererade totalt vilket gjorde att han fick låna en stege och ta fönstervägen in. Hans förhållande med HomeKit fortsätter att svikta för nu har hans 52 olika sensorer, lampor och mycket mer helt slutat fungera – och han är inte nöjd.

Vi pratar även om den kommande OnePlus 7 och kommer Apple att kunna ta sig upp till samma nivå som P30 Pro och andra märken när det kommer till kameramjukvaran? Marcus och Thor får sig en smäll på näsan av en lyssnare då de inte kan uttala Huawei och Xiaomi korrekt. Detta och mycket mer i dagens härliga podcastavsnitt!

Älskar du det vi gör? Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver, för att ta dig till vår Patreon klicka här.

Du hittar podden på bland annat iTunes, Acast och Spotify!

Följ oss också på:

1 gillning

Lyssnar ikapp nu :sunglasses:

Underbart :heart_eyes:

1 gillning

2 gillningar

Inte dark mode :open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth:

1 gillning

Kör apples nu :wink:

But why?

1 gillning

Overcast har funkat as dåligt för mig… så bara därför…

You are holding it wrong!

1 gillning

haha, har ni slutat med kapitel?

Nu så, installerade om den…

1 gillning

Finns kapitel! Säkert den lökiga spelaren som Apple tillhandahåller som inte visar dom =)

Overcast visar ej de!!!

Fixa!!!

image

?

Haha ja juste du lyssnar ju på förra veckans avsnitt! Det har inga kapitel, hann knappt redigerade det när jag var nere i skåne! Nästa avsnitt som släpptes idag har kapitel =)

1 gillning

Risigt!!!

Haha jag hade ju semester den veckan, lite slack får du allt ge mig =)

De ska ba funka!!!

Haha måste göra en undersökning någon gång för att se hur många det faktiskt är som använder kapitel. Jag själv gör det aldrig utan trycker på play och lägger ned mobilen i fickan, det tar bra lång tid att fippla med kapitel.

1 gillning