Även Huawei P30 läcker ut innan lansering

Från sajten:
Även Huawei P30 läcker ut innan lansering




Den 26:e mars är det dags för Huawei att hålla låda i Paris men nu några dagar innan eventet har mer eller mindre allt om telefonen läckt ut.

Telefonen ser utt att komma med med Huaweis egna Kirin 980-processor, fyra kameror på baksidan och en fingeravtrycksläsare i skärmen. När det kommer till kameran så ser det ut som Huawei lånar in det mesta från Mate 20 Pro. Telefonen får en liten droppe längst upp på skärmen i stället för flärp eller punch hole och har tunna kanter.

Det ser även ut att komma en ny smart klocka som vi kan se på bilden nedan som kommer heta Huawei Watch GT.

Via The Verge

1 gillning

Men va, hur fan e de ens möjligt sånt här händer… :joy:

Snygg den där luren.:+1:t3:

1 gillning

Mycket möjligt att detta blir min daily driver ihop med klockan <3

2 gillningar

Ser riktigt bra ut, ska bli as nice med deras event nästa vecka… Kommer man kunna se det live @Marcus_Attefors ?

Yes! Eller följa Peter han är på plats =)

1 gillning

Nice som fan!!! Direkt rapporterar han?

Gillar dom där gradiantfärgerna. :ok_hand:t3:

Apple borde bli mer lekfulla som back in the days.

1 gillning

Brukar vara så kass uppkoppling men kan nog dyka upp en hel del på hemsidan och insta!

1 gillning

Japp dom är riktigt fina, ska bli kul att testa den sen - speciellt kameran <3

Ja färgerna e riktigt nice!

1 gillning

Låter bra! Måndag apple och tisdag huawei… perfekt start på veckan…

1 gillning

Undrar om det kommer vara Huaweis VD som är på scenen, hans engelska är helt magisk: https://youtu.be/NHK8fug7Fbo?t=145

Tycker Huawei lätt producerar de snyggaste telefonerna även om jag kanske skulle föredra frostad baksida för att slippa fingeravtryck och kladd.

Det som stoppar mig från att välja något annat än en Pixel igen är dock uppdateringarna, är aningen manisk när det gäller att alltid ha senaste mjukvaran.

1 gillning

Det lär det vara =) Var på plats i London när dom visade upp Mate 20 och det var inte helt lätt alla gånger att höra vad han sa haha.

1 gillning

Snygg

1 gillning

Haha, det tror jag när jag ser det. Själv blir det nog Mate X

Boom! Välkommen!

1 gillning

du ljuger… den är inte inte från apple.

1 gillning

Klarar du det i över en vecka blir blir jag imponerad :grin:

1 gillning

Välkommen till forumet!!

1 gillning