Audio Pro Addon T14 + subw

Hej på er,
Har en fråga, som man kanske kan googla fram, men jag har letat, läst, analyserat och försökt, men vågar inte säga bu eller bä…

Jag har ett par Audio Pro Addon T14 plus Audio Pro Subwoofer, som jag har haft som TV-högtalare. Det har fungerat alldeles utmärkt. Lite mer ljud när jag ser på film eller sport, spelat Spotify via Apple TV. Efter en flytt, där jag fick byta tv-bänk så får högtalarna inte plats, samt att jag har börjat luta åt en Sonos Arc (eller Beam, beroende på plats och plånbok). Jag har runt om i lägenheten Symfonisk Bokhylla, och vid sidan om soffan, har jag två Symfonisk Lampor, eller vad dom heter. På dessa, via sonos-appen spelar jag nu musik, radio, spotify osv…

Frågan:
Sonos har ju Port och Amp - båda lovar ju mer eller mindre, “anslut allt”. Så går det att ansluta Audio Pro-högtalare? Så, om man kanske sätter upp dessa, i ett rum, ansluter med Sonos Port, så blir dom en del av mitt sonos-system? Något som gör detta omöjligt, som jag glömt? Om det skulle gå, med hjälp av nån omkopplare/adapter, vilken skulle man behöva då?

Om jag är ute och cyklar, så får mina Addon bli datorhögtalare istället :slight_smile:

Ha en bra dag