Attefors recension av AirPods Pro är nu ute!

2 gillningar
2 gillningar

Så bra! :slight_smile:

1 gillning

Saknar man inte “duttandet” för att styra? Ofta när jag diskar, lagar eller är kladdig att man behöver pausa och använder ovansidan av handen

3 gillningar

Jag kommer på mig själv att dutta på Pro hela tiden, så jo :slight_smile: Men det är nog en vanesak.

Men, de va synd dom tog bort det… för de är en grym funktion… funkar ju även med vantar och under mössan…

Japp så är det! Har man inte allt för tjocka vantar går det dock utmärkt att styra ändå!

1 gillning

Sugen man blev på ett par AirPods Pro :).
Det sjuka är att jag tyckte 1900 kr var mycket pengar när jag för 3 år sedan fick köpa ett par Bose QC35 väldigt billigt. Nu tycker jag 3000 verkar rimligt för ett par AirPods Pro :stuck_out_tongue:

3 gillningar

Prisribban är så enkel att rubba! :joy:

4 gillningar

Fan, detta ökade mitt vill ha sug efter dessa ännu mer.

1 gillning

Förlåt!

Någon som har tips på bra skal till etuiet?

Sluta! Inte skal på skalet!

3 gillningar

Finns inga! :wink::sunglasses:

Skal på skal. Precis som norrmännen kör flis på flis när de renoverar badrummet :speak_no_evil:

1 gillning

Är det någon med tinnitus som har testat AirPods pro? Själv så får jag ont i öronen av noice cancellation men hoppas att det kanske inte är ett problem med AirPods pro då de har en ventil för att jämna ut trycket.

Jag har! Tycker det faktiskt hjälper lite, men det är verkligen lite. Men har inga som helst problem iaf!

1 gillning

Har du problem med andra NC lurar som t.ex. Bose, Sony eller Beats?
Jag kan bara lyssna ett tag med NC aktiverat och sedan så får jag riktigt ont i öronen.

Har Beats och Bose hemma och inga problem med dem!

Ok, tack för info. Låter som jag får testa helt enkelt :slight_smile:

1 gillning