Att fota med iPhone 14 Pro

Ska kolla på det ikväll! Jag var så trött igår så la mig klockan 8. :joy:
Ser riktigt bra ut! Tror jag ska ta med den på en promenad sen och leka lite med kameran.

1 gillning

Du kommer att bli som ett barn på nytt:)
Det är en sådan där funktion som bara fungerar och underlättar så mycket

1 gillning

Låter perfekt! Behöver lite sånt nu haha, så glad att jag fick den igår. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Som @BlackSmp skriver är det en fantastisk funktion. Men ibland blir det för ljust och man tappar ”känslan” man vill få fram. Inte minst på bilder likt den där, när man har en ljuskälla och vill få fram mörkret runt den. Men bara att stänga av.

3 gillningar

Ja absolut! Men var ändå riktigt coolt vid mörker för kunde ändå få riktigt bra bilder när mitt rum var väldigt mörkt och det kan inte XS Max göra.
Så jag är superexalterad haha, har ju min nya systemkamera men jag uppskattar att ha en lätt enkel kamera med mellan gångerna.

2 gillningar

Måste dock säga att jag inte är supernöjd med bilderna men kanske är för att jag jämför den så mycket med min systemkamera. xD
Tog med den också och tog bilder och är skitnöjd med dom så mjaaaa.
Men tror jag måste lära mig den eller något för XS Maxen kändes väldigt naturlig men här vet jag inte vad jag gör fel.

2 gillningar

Jag tror det kommer. Olika verktyg kräver olika setup.

1 gillning

Min erfarenhet är att alla kameror är jag inte nöjd med i början. Efter att ha gjort lite personliga inställningar och kört in de lite så presterar de bättre. Vi vill alla ha olika resultat då vi ser olika på vad som är en bra bild.

4 gillningar

Jag hoppas det, det är en sak med vanliga kameror... dom måste man ju typ köra in men telefoner har jag aldrig behövt göra det med. Men hoppas jag kommer in i det.

1 gillning




Är väldigt mörkt nu, men till och med moln kommer med.
Ska bli coolt att testa när det är stjärnklart.

5 gillningar

Använd ett stativ då.

3 gillningar
6 gillningar

Fast det är väl förbehållet de som använder sig av proraw?

1 gillning

Självfallet; men nu i början blir det mer freestyle.
Grymma länkar!

Håller med! Grymma länkar:

:wink:


För stora för att dela här

Låter spännande.


Över hundra! :metal:

2 gillningar

Synd att vi har så dåligt väder här uppe. Jag vill ut och prova:)