Är Wargames värd att se?

Jag gillar henne, så Marvel.

1 gillning

Jo just filmer brukar jag komma ihåg, såg trailern och fick noll flashbacks :slight_smile:

Haha ja, det kan faktiskt vara så att jag bara sätt trailers för den, inte själva filmen.

På tal om episka scener som man alltid kommer håg så har vi ju "It's Unix" och så visas något som är raka motsatsen till Unix, i Jurasic Park.

1 gillning

wargames

1 gillning

Steven Spielberg har ju ryktats ha noll koll på sin teknik (sades att han inte riktigt visste vad VR var efter en intervju angående filmen ready player one).

Någon som däremot har koll på sitt unix

1 gillning

Wargames kom ju 1983 så man kanske behöver vara född på 70-talet för att minnas den.
Episk film på sin tid.

4 gillningar

Såg Wargames på bio när det begav sig. Köpte den för något år sedan på Google Filmer och sett den med min fru 2 ggr sedan dess. Är riktigt bra tycker jag även om tekniken hunnit ifatt. John Badham som även gjorde Blue Thunder med Rod samma år och Saturday Night före :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Värt att kolla wargames ikväll om man ej sett den🤔?

1 gillning

Nej.

Jag tror inte den åldrats så väl.

ja… det är en episk rulle

… ingen gillar dig.
Snart snackar du väl skit om TopGun

Ja, just det det, när skulle den nya TG komma?? Det var ju ett hett ämne på diverse forum för ett bra tag sen, sen har allt bara dött tycker jag.

De var tvungna att byta ut alla plan till CoVigg-19 så det är försenat

Gick din senaste flytt till Göteborg :smile:

1 gillning

Svårt att uppskatta skämt från någon som inte sett wargames.

1 gillning

Den blir en prequel i stället med svensk budget. @Stefan_Sandstrom har fått en roll som pilot i en Saab 29 Tunnan.

det vore ju magiskt… Alla skulle vilja se en sådan film.

1 gillning

Top Gun?

2 gillningar

… Den var inte ens rolig