Är Mac Mini M1 tillräckligt bra för foto och film?

Endast M1.

Kan även vara värt att veta att inte alla appar är tillgängliga (utvecklare kan välja opt-out).

Vilket PostNord har gjort, elakingarna!

Vill du släpa din Mac Mini till utlämningsstället och koppla in den för att visa QR-koden? :wink:

Viktigaste appen fungerar.

2 gillningar

Det går att lägga in även de apparna men det är lite avigt att få till det och det kan finnas en anledning till att utvecklaren har blockat det.

1 gillning

Jag har i dag fått min mini m1, och har min logitech mus till. Men tycker att musen hackar. är det mkt bättre att använda den lilla saken till ?

Ja, använd den.

1 gillning

Hur fungerar den då? bara stoppa in ? trycka på Connect? Behöver jag ladda ner något `?

Ta bort parkopplingen på bluetooth, sätt i dongeln och ansluter den inte automatiskt så får du trycka på connect. Samma programvara som när du kör med bluetooth.

Behövs alltså programmet där man ställer in knapparna?

Om du vill ställa in knapparna ja.

först gick det inte, men sen hitta jagd en via port 3 på musen

Går jag in på profiler så ligger där en profil med typ GarageBand eller vad det var. Varför? :laughing:

Var det eller var det inte en profil för Garageband? Lite mer exakt information tack.

iMovie var det.

Det är Apple som har fuckat up lite, vi får så på alla nya datorer vi installerar på jobbet också, det är bara att ta bort profilen.

Okej :slight_smile: