Ja både LG och Samsung har levererat prototyper på skärm till Apple genom åren
När sedan Apple släpper den så är alla lyriska eller hur
En vikbar motorola utan Face ID. Kommer ju ta evigheters evigheter att ta fram telefonen
Så otroligt skönt att bra plocka upp telefonen ur fickan. Den låser upp utan att behöva trix med någon knapp och håll på och vika o greja. Urk.
Då har jag heller en iPhone och en padda.
Men om som ovan skriver, de lyckas få bort den fula kanten. Gör den lika tunn som dagens iPhone och med Face ID på båda skärmarna och fungerar med Apple Pencil såååå kanske kanske kanske Apple kan övertyga även mig.
Samsung mfl har inte lyckats bra i varken hårdvara eller mjukvara ännu iaf
Där har du så rätt! När Apple gör något blir alla glada
Jag lyfter upp min telefon och den är redan upplåst
Med tanke på att redan dom vanliga är svindyra så är det inget konstigt
Då måste du alltid lyfta den på samma sätt.
Man tar ju / lyfter telefonen olika beroende på hur och var den ligger.
Låter inte alls smidigt
moa kan du då råka låsa upp den utan att du vet om det.
Nej. Mycket bättre att telefonen låses upp när den ska låsas upp. När man tittar på den.
Samsung hade varit en bättre telefon om de hade Face ID. Förutom Android då, men iaf lite bättre än nu
Jag har agenter som låser upp min telefon
Om man har en Samsung, vill man verkligen låsa upp den? Är det inte enklare att bara ha den låst och använda som dörrstopp eller nåt annat vettigt medan man använder sin fullt fungerande iPhone?
Får nog flyttas lite till Apple vs resten
Framförallt de vikbara för de kan ju hålla dörren bättre
Samsung har ansiktsupplåsning om man vill. Men den funkar ju tyvärr inte med Bank ID. Fingeravtrycksläsare är riktigt bra när den behövs. Men med håll olåst så slipper man låsa upp den hela tiden. Skulle sedan någon sno den och springa så låser den sig omgående
Lät intressant. Hur fungerar det?
Jag tycker den är mycket smidig
Funktionen heter i Samsung "Håll olåst" och är 3 saker där jag har aktiverat plats och enheter. Finns kanske på Pixel med. Plats är hemmet, så när jag är hemma är mobilen alltid upplåst. Enheter är hörlurar, klocka, bil eller andra bluetooth prylar. Rörelse är inget jag har aktiverat.
Sedan har Google infört stöldskydd som känner av om någon tar mobilen och springer. Även en del andra funktioner som finns där
Det där måste väl bygga på att du authar dig med en annan enhet? Typ som Apples variant att man kan låsa upp Mac med klockan?
Ja se ovan men det är vilken bluetooth pryl som helst
Det var inga på Apple-sidan som ville har trådlös laddning heller, avfärdades som en onödig gimmick.
Du ska se att sen när Apple uppfinner vikbara telefoner det och hittar på ett nytt namn på det så kommer det vara superbra helt plötsligt.
Fast det där med gammal QI laddning var ju ändå rätt värdelöst. Räckte ju att telefonen låg någon millimeter fel för att telefonen inte skulle ta laddning. Jag tyckte trådlös laddning blev bra först med MagSafe.
Ungefär som nu att 60hz på vanliga 16 är ingen skillnad mot promotion
Men det tog väl några år innan Apple släppte magsafe. Trådlös laddning kom väl först
Viktigt med hittepånamn. =)