Apples putsduk finns återigen i lager

Från sajten:
image

Blev du besviken i julas när det inte låg någon putsduk från Apple under granen? Nu har du chansen då deras putsduk äntligen (?) har kommit in i lager igen och är du snabb så har du den redan på torsdag.

Inte ens Apple själva hade nog trott att trycket på en putsduk för 250 kronor hade blivit så stort så de på bara några dagar lyckades sälja slut på varenda putsduk de hade tillverkat. Sedan putsduken lanserades i slutet av oktober förra året så har den varit omöjlig att få tag på men nu verkar de ha kommit ikapp och den går återigen att köpa. Vi har själva testat putsduken och måste säga att den faktiskt gör ett riktigt bra jobb jämfört med många billigare putsdukar på marknaden så vill du hålla dina enheter rena så är det faktiskt ett bra köp.

Apples putsduk går att beställa från deras hemsida och leverans är den 13 januari, prislappen ligger på 250 kronor.

1 gillning

Ha, ha, nu har hypen lagt sig.

9:95:- hos Mediamarkt till midsommar. :joy::joy::joy:

Jag längtar efter min. :slight_smile:

1 gillning

Min kommer med DHL idag. Lång väntan. Men nu behöver jag beställa en till att ha till bilens jätteskärm.

2 gillningar

Tesla? Putsduk följde med min Model 3.

När jag beställde den i oktober stod det klart och tydligt “leverans i januari”. Den kom förra veckan med DHL… Har inte öppnat asken ännu. Är mer förvånad att jag beställde en putsduk för 250kr. Om jag inte öppnar förpackningen, kanske jag får en 1000 lapp för den om 10 år…:partying_face:

2 gillningar

Har fortfarande inte öppnat förpackningen. Beror mest på att jag glömt bort den. Kanske skall ta den till bilen - den skärmen x 2 är stor och blir snabbt kladdig. Kia Sportage 2022

2 gillningar

Gäller att göra vad man kan när SE3 2022 floppar :wink:

Fick du inte med en putsduk i bilen?

1 gillning

Men när kommer putsduken i (PRODUCT)RED-utgåva? Väntar otåligt… :wink:

1 gillning

Eller bara kasta den direkt. :slight_smile: Usel är den. :slight_smile:

Ingen putsduk. Tog mattor överallt inkl bagage istället. Men det behövs verkligen något till alla dessa skärmar och pianolackade ytor. Får lösa det med eller utan Apple putsduk

1 gillning

Är den så dålig? För liten - eller bara funkar dåligt?

Trodde det ingick i alla bilar för flera hundratusen, framförallt med stora skärmar. :slight_smile:

Gick varken puts min iPad eller iPhone. Och jag är pedant så satt inte med massivt fettlager.

Borde göra - men nej

Kasst! Polestar skickade iaf med en. :slight_smile:

Mervädeprylar gör att man glömmer bristen på fack och prylhållare. :joy::joy::joy:

1 gillning

Vad gör man inte för en putsduk. :joy:

1 gillning

Putsduken fungerar mycket bra till skärmen i Teslan. Jag brukar putsa skärmen och backspegeln när jag står och väntar vid tågbommarna i byn, ett lagom tidsfördriv.