Apple Watch Series 8 kan komma med en ny design

Från sajten:
image

När Apple visade upp Apple Watch Series 7 så var det många som blev besvikna då nästan alla var inställda på en ny design, men i år kanske den nya designen kommer.

Det är läckaren ShrimpApplePro som nu påstår sig ha information om att skärmen på den kommande Apple Watch Series 8 kommer ha ett platt glas utan de runda formerna som det idag har. Det tyder på att designen kommer göras om och förra året så var ryktesfabriken igång nästan hela året och alla trodde att Series 7 skulle komma med samma kantiga design som iPhone, Mac och iPad idag har – men så blev det inte.

Om Apple hade planer på en kantig Apple Watch redan förra året men skrotade planerna får vi nog aldrig reda på men med lite tur så kanske det blir ändring på designen i år.

Via Macrumors, Bild: Jon Prosser

1 gillning

Måste säga att den här platta designen inte lockar mig alls.
Men kanske ser annorlunda ut när den släpps så återstår att se.:man_shrugging:

1 gillning

Fast den känns kanske smidigare än den lite buliga? Jag hade kunnat tänka mig en.

Äntligen!! :relaxed:

Samma slags design det ryktades om förra året inför s7. Detta tror jag inte på nu heller.

Ge mig!

Ja tack! Om 7:an hade sett ut så, som det surrades om för typ ett år sen, hade jag slagit till redan då så jag hoppas verkligen det här ryktet håller.

1 gillning

Hoppade 7an, kommer 8an med den designen så blir det en ny klocka helt klart!

Var pepp på den looken när den ryktades här om året, men tror inte den är vidare bekväm och lär fastna i kläder osv. Tycker dessutom den ser lite för ”tech-ig” ut, nuvarande är stiligare.

Nåväl, håller fast vid min Series 4 så länge den håller :slight_smile:

1 gillning

Ja jag tycker den ser ut som vilken xiaomi eller amazfit som helst.
Den ”gamla” designen ser man direkt att det är en Apple.

Men man kanske vänjer sig, Apple har en viss förmåga att få folk att ändra sig.

En fördel jag kan se är att glaset inte verkar vara lika utsatt. Som det är nu så ligger klockan på glaset om man lägger den med den sidan på ett bord. Denna ser ut att ha en liten ram runt skärmen som tar emot före glaset.

2 gillningar

Den matchar ju mer mot mobilen med denna design.

Den svarta på bilden var ju riktigt läcker.

Har du någon AppleWatch nu, eller någon smart klocka öht?

Ja en AW4.

Hoppar över denna. Byter Apple Watch vartannat år.

Brukar också göra det typ. Men min Serie 6 i stål känns fortfarande som ny så det skall till mycket för att jag skall uppgradera.

1 gillning

Välkommen till forumet @Nonne !

1 gillning

Byter vart fjärde, verkar det som. Först S0, sedan S4 och bytte inte när S7 kom. Lär byta till hösten och detta ryktet, som började inför S7, får gärna stämma denna gången :grinning:

1 gillning

Nej tack, när det finns riktiga klockor. :joy::joy::joy:

6 gillningar

Clean och snygg, utan en massa extra krafs!

1 gillning