Så du skall ha denna pjäsen i sovrummet?
Man har ju den på nattduksbordet!
Okej men saknar ni med iPhone inte AOD?
När man sover så blundar man och ligger inte och tittar på en skärm.
Jag skulle aldrig någonsin vilja ha AOD på iPhone.
Är där ingen med iPhone som använder mobilen som nattklocka / väckarklocka och vaknar då och då för att se vad klockan är?
Nej, man har en klocka för att se vad tiden är
Okej en sådan som projicerar tiden i taket
Varför vill jag veta vad klockan är när jag ska sova? Enbart en stressfaktor som man kan vara utan.
Ja saknar aod!!! Men inte när jag sover …
Hej Siri. Vad är klockan.
Kan jag fråga om jag går upp på nattligt toalettbesök.
En sådan man har på armen alternativt på laddstället på nattduksbordet.
Kort och gott, där ser man tiden och behöver ingen AOD på en telefon.
Vad är det man vill hela tiden se?
Och vad säger övriga i sovrummet om det
Så du menar att du somnar och sover ända tills något väcker dig utan att titta upp och kolla klockan någon gång någon natt?
Då är du lyckligt lottad
Mobilen på laddstället med släckt skärm istället för AOD? Och klockan på armen, bökigt i sängen
Som alla andra normala människor så vaknar jag också men har ingen klocka att titta på. Efter 30år som skiftarbetare vet jag att den är ett stressmoment som gör att sömnen försämras.
Nu vet jag att ditt fiskande är bara i syfte att poängtera Samsucks förträfflighet
Haha !
Vad var det som var så roligt?
Tycker bara de så roligt att du e så emot de … om ja nu önskar att ha aod så kan man väl få önska de , en simpel funktion som funnits på android många år , min telefon ligger största delen av dagen framför mig på bordet bänken mm , såååå smidigt o bara blicka till på den för o se tid mm , o ja ja har Apple watch så de e inte notiserna ja e ute efter