Apple vs resten (2019–2020)

”omsprungna på smarta högtalare”. Fanns väl en drös smarta högtalare när Apple släppte HomePod.

2 gillningar

Använder Apple fortfarande Amazon och Google för lagring av iCloud data?

Ja.

Okej, tack

Apple har lite att jobba på för att komma ikapp :slightly_smiling_face:
Gillar delar av titeln :wink:

1 gillning

någon måste ju säga det…

  • I princip allt ni önskar er finns redan i Android…

tack för mig

Clubhouse finns inte för Android. :stuck_out_tongue_winking_eye:

bra

1 gillning

Man kräks dock lite i munnen varje gång man tittar på en…

Nu hoppas man att Samsung talar sanning så kanske till och med iPhone 12 får sig en match :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Tycker fortfarande att Exynos låter som någon sjukdom som man inte vill drabbas av.

De senaste åren har det ju även känts så :slightly_smiling_face:
Gällande Bionic så varje gång jag hör det tänker jag på denna TV serie :slightly_smiling_face:

3 gillningar

Jag tänker på Bionic Commando:

2 gillningar

Surprice!

3 gillningar

Om nu S21:an får spen…så är det inte omöjligt jag gåröver sill S lurar framöver…

1 gillning

Haters going to hate…

2 gillningar

Allting är öppet just nu i mina ögon. S serie med s-pen eller Fold 3 eller Note 21. Finns många vägar och vi får se men spännande att Samsung breddar s-pen oavsett :slightly_smiling_face:

Nja kanske inte överraskande. Nu med 5G / OLED och widgets så saknas det väl bara 120hz eller :wink:

Nu kommer dem till EU och frågan är vilken Samsung lur som blir först ut med UPC :slightly_smiling_face:

https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/zte_axon_20_5g-ampp-10370.php

Alla Samsung-användare ska ju vara väldigt glada att Apple finns så de har någon att stjäla ifrån, samsungs stendöda R&D-avdelning hade annars helt avslöjats och ni hade fått dras med telefoner likt denna :smiley:

bild

3 gillningar