Apple vs resten

Jag trodde Apple var likvida, eller så måste de sälja några iPhone 15 innan de kan betala notan :wink:

Har testat en och det är som du säger krimskrams. Man märker fort att det är en budget budget budget lur. Sådan som man ger bort till övänner :wink:

Vad har det att göra med att ingen vill ha telefonen eftersom dom ger bort den?

Påminner igen om att säga orden högt för dig själv om du är osäker på hur dom skrivs…

1 gillning

Säkert en kampanj nu när Apple släppt iPhone 15 serien. Flip 5 och Fold 5 är ju det senaste och då kanske någon klipper till nu när man får en gåva. De kostar ju ändå mellan 14 000 och 26 000 kr.

Vad får du hos Apple när du pungar ut med 18 000 kr förutom att betala och kom nu inte dragandes med IOS :blush:

Har du förresten spanat in Good Lock?
Finns i Galaxy store
Många små anpassade program man kan ha mycket kul med :blush:

Yes! Riktigt trevligt, lite märkligt att man kan använda typ vilket ikonpaket som helst där men inte annars :sweat_smile:

1 gillning

Jag får en riktig telefon som folk vill ha utan att någon behöver slänga en massa krimskrams efter en…

2 gillningar

Ja lite märkligt men mina favoriter är ju :blush:

LockStar
QuickStar
ClockFace
Pentastic
RegiStar

Har du tittat mycket på Camera Assistant för den installerade jag för inte så länge sedan

Riktig telefon, numera kanske med USB C, nja då tar jag nog hellre en Samsung som är underhållande med eller utan krimskrams :wink:

Det är nog ingen som tvivlar på vad du väljer… :wink:

Haft den installerad ett tag men inte utforskat den vidare alls :grimacing:

1 gillning

För att inte bli beskyld för att förpesta tråden så postar jag här @Marcus_Attefors

Älskar hur maniskt det blir varje gång en ny iPhone är beställd. Man kollar leveransen var femte minut, känner lycka, irritation och en touch av desperation. Sen när telefonen väl kommer så kastar man in sin backup, leker i några minuter och sedan känns allt som vanligt igen.

Du vet vad du behöver göra :blush:
Bra deal nu på något nytt och spännande

Du kan ju till och med installera en IOS 17 Launcher :wink:

1 gillning

Stackare är det så du känner när du lagt in din backup :worried: Skaffa en iPhone istället så slipper du bli besviken

Så säger man bara om man är för snål/fattig för The real deal :joy::joy: Skämt åsido, men varför skulle man vilja ha iOS launcher på Android? Kunde man köra bootcamp och få iOS på riktigt kunde jag förstå det, men för bara utseendet känns det rätt B. Men vad vet jag :man_shrugging:

Det gällande backupen så var det ju förvisso @Marcus_Attefors ord om iPhone, så lösningen att skaffa en iPhone istället verkar ju inte helt vattentät i så fall.

1 gillning

Ahhh hjälper med att använda citat-funktionen då :wink:

Eller att hänga med i forumet :wink:

Vissa har andra saker att göra än att läsa alla trådar. Är väl mer korrekt att använda citat-funktionen när man citerar någon?

2 gillningar

Citat har inte kommit till Android än :wink:

2 gillningar

Man får sideloada en Quote.apk eller roota så funkar det (om man har tur) :smiley:

1 gillning