Apple vs resten (2021–2022)

Bara att inse att det var längesedan Apple ledde mobiltelefon utvecklingen. Samsung har ätit upp innovations äpplet bit för bit och inte ens uppdateringar är bättre längre. Nu kommer äntligen AOD och pillhole design. iPhone har inte varit bästa mobilen på marknaden på länge. Möjligen om man skaffar Mac, iPad så kommer iPhone till sin rätt men Galaxy och Windows / Office365 är inte fy skam det heller :slightly_smiling_face:

Vad har det att göra med min fråga?

2014 eller 2013 kan ju kvitta. Livslängd på iPhone är lika som för tex Samsung Galaxy

Vad dillar du om??? Jag frågade varför du tyckte bilden du postade var intressant.

AOD?
Det använder jag inte ens på Apple Watch :smirk:

2 gillningar

Därför att många tror att Android lurar håller något år medan Apple lurar håller för evigt. Bank ID är ju en viktig grej att kunna använda och säkerhet i OS med. Därav intressant

Varför inte, usel batteritid :wink:

Beror väl helt på vilken tillverkare det är?

Den bilden visar bra hur dålig tillverkarna av Androidtelefoner är på att underhålla sina telefoner.

:slightly_smiling_face:
Buckle up

Jisses, vem bryr sig om AOD och pillhole? Ingen. Det är som om man skulle bry sig om de flyttade mute-knappen någon millimeter

AOD kan jag förstå men pinhole begriper jag inte. Det är bara storleken som skiljer mot notchen så jag har svårt att se hur det kan vara vägen till lycka som så många verkar anse.

Det blir mindre yta, vilket är bra men samtidigt bara en inkrementell förbättring

Och ändå är det, det häftigaste Apple har gällande iPhone iår. Finns ju andra saker som är bättre att kopiera :wink:

Facit i förväg...

Vi har ju redan många gånger om konstaterat att det är Samsung som har kört kopieringsmaskinen långt mer än alla andra.

Men igen, vem bryr sig om AOD/Pinholes vara eller icke vara? Totalt ointressant.

Har du sett presentationen före alla andra? Eller är det paofakta?

Jag tror apple kommer att presentera sitt VR/AR i morgon. Att levereras först kvartalet 2023.

Då kan konkurrenterna starta sina kopieringsmaskiner igen.

Det hade varit kul efter så många år av rykten men tror tyvärr inte dom presenterar det samtidigt som deras viktigaste produkt, nämligen iPhone.

Gick ju väldigt många i rykten i början av året att det var på gång nu till hösten men det verkar ju som dom skjutit det ytterligare framåt.

Jag tänker att de presenterar det nu för att få fram innehåll till det innan de släpper det. Men det är nog som du säger främst ett iPhone/Watch event.

1 gillning

Ungefär som jag förutspått :slightly_smiling_face: