Apple vs resten (2021–2022)

Jag gillar @pao och hans glass, men inte hans techpreferenser :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

50/50 är ju inte dåligt :blush:

Åja, typ 66-33 i din favör :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Kunde inte låta bli att dela :slightly_smiling_face:

Det är mycket du inte kan låta bli.

Tänkte skriva något ”raljant” om Samsung men skippar det.

Nu till frågan.

Hur fasiken kan det spela någon roll var du köpt telefonen, för jag förutsätter att den inte är någon kopia, när det kommer till uppdateringar :thinking:

Tror att det är olika med uppdateringar i olika delar av världen. Samsung släpper uppdateringar för både land om modell. Är ett under att de gör detta med bravur då det är ett häst jobb. Tex uppdatering kommer kanske först till Sydkorea, sedan USA och därefter EU. De som importerar modeller från länder utanför EU kan sälja dem billigare och då är min tes att i detta fallet så har luren hamnat i limbo. Jag har kollat alla inställningar mm, dock inte sidoladdat några. Frågade där jag köpt den och de erbjöd sig att uppdatera den om jag skickade in den. De visste alltså detta eller varjefall att det kunde hända. Köper inte från billiga sajter mer

Tillspetsad reklamfilm från Apple om Watch. Lite väl tillspetsad kanske. :thinking:

The ad uses audio from the 911 calls themselves.

Är väl inte tillspetsat då?

Det vet jag att det riktiga samtal men ändå lite starkt.

"Skaffa en Watch annars dör du":wink:

Jag har tre för säkerhets skull. Man vill ju inte dö. :wink:

4 gillningar


Har inte folk en hjärna att tänka med utan är bara lallande idioter som inte fattar att det är reklam? Reklam har alltid varit överdrifter och rena lögner. Inget att blir förvånad över anser jag. :slight_smile:

När det inte säljer sig själv så kan man ju alltid gå på rädsla :slightly_smiling_face:

Du är en person i min smak…

1 gillning

Jag har ingen men en massa andra icke smarta. Är ja döende då? :joy::joy:

Många med Rolex har dött.

1 gillning

Det verkar inte finnas något stopp!

3 gillningar

Eftersom de frågar om en av de som larmat med Apple Watch har huvudet över vattenytan, betyder det att det går att prata med Apple Watch om man har huvudet under vatten?

1 gillning

Nej det tror jag inte. Räddningspersonalen i det läget har nog ingen tanke på om personen har en Watch eller inte.